آخرین اخبار :
کد خبر : 2228 سه شنبه 12 تير 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار چالوس برگزار شد

ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار چالوس با حضور فرماندار چالوس و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مهندس زندی فرماندار چالوس ضمن خیر مقدم، درخصوص مشکلات و معضلات موجود در بافت های فرسوده توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه  مهندس سعید میرزاپور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل در ارتباط با سیاست های دولت محترم در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات توضیحاتی رابیان نمود و  به تشریح برنامه های مختلف و      پروژه های اجرایی در محلات هدف پرداخت و هماهنگی دستگاه ها برای رسیدن به اهداف پیشرو را ضروری دانست.

میرزاپور  ضمن تاکید بر سیاست های ابلاغی دولت و همچنین برنامه ششم توسعه ، احیاء ، بهسازی و توانمند سازی محلات هدف شهرهای استان را از اولویت های اداره کل دانست  و توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین  اهداف ستاد  های  بازآفرینی شهری  پایدار عنوان نمود و در ادامه خواستار  هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی در راستای تحقق اهداف مدنظر  شد.

همچنین در ادامه طرح بازآفرینی شهر هچیرود توسط مشاور طرح تشریح و تصمیماتی توسط اعضاء حاضر در این خصوص گرفته  شد. 

گفتنی است پس از پایان این نشست از کارخانه حریر بافی چالوس با هدف برنامه ریزی در راستای حفظ و نگهداری آن با رویکرد بازآفرینی شهری ، توسط اعضاء  بازدید به عمل آمد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها