آخرین اخبار :
کد خبر : 22814 چهارشنبه 25 دي 1398 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

نشست هم اندیشی فرهنگیان با فرماندار

فرماندار نکا: جامعه فرهنگی با استفاده از ظرفیتی که در اختیار دارد، در جهت تقویت دیدگاه مثبت و تزریق امید در جامعه تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در نشست هم اندیشی مدیران مدارس، آموزش و پرورش را بنیادی ترین نهاد تاثیر گذار عنوان کرد و  بیان داشت: نقش آموزش و پرورش در تحقق فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و توسعه و پیشرفت جامعه کلیدی است، دانش‌آموزان با دنیا در ارتباط هستند و آگاهی و اطلاعات بیشتری دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نکا تصریح کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور، جامعه فرهنگی با استفاده از ظرفیتی که در اختیار دارد می تواند در جهت تقویت دیدگاه مثبت و ایجاد امید در جامعه کمک شایانی نماید.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به رشته های فنی و بالابردن شناخت خانواده ها در زمینه تولید و اشتغال، اظهار داشت: نکا دانش آموزان با استعداد و نخبه، که صاحب عنوان و مقام در جشنواره ها و مراتب علمی هستند دارد ، می توانند در آینده کشور تصمیم گیر باشند.

توحیدی مقدم افزود: مدرسه یک نهاد اجتماعی و فرهنگی است که می تواند تحت تاثیر بسیاری از آسیب های اجتماعی قرار بگیرد، لذا شناخت آسیب ها در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها