آخرین اخبار :
کد خبر : 22825 شنبه 5 بهمن 1398 اجتماعی

تعامل و همدلی و اشتراک مساعی عملی زمینه ساز پیشرفت و توسعه مازندران است

تعامل و همدلی و اشتراک مساعی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران با مدیران استانی و نخبگان داخل و خارج از استان زمینه ساز پیشرفت و توسعه استان مازندران است.

به گزارش خبر مازندارن به نقل از روابط عمومی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران جلسه شورای مرکز انجمن با حضور اعضا در تهران برگزار شد.در ابتدای جلسه یاد و خاطره سپهبد قاسم سلیمانی گرامی و از زحمات و تلاش های ایشان در حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب ، خصوصا در  انهدام  گروهک داعش قدردانی کردند، در ادامه در خصوص   سقوط هواپیمای مسافری اوکراین که منجر به شهادت مسافران آن پرواز شده را ابراز تاسف و با خانواده های آنها همدردی کردند.

در ادامه  جلسه ضمن پی گیری مصوبات نشست  با حسین زادگان استاندار مازنداران بر اجرایی شدن آن با هماهنگی و تعامل بیشتربا انجمن  تاکید شد. 
بنا براین گزارش مقررشد  کارگروه مشترک در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، پسماند، فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود بین مدیران استانی با اعضای انجمن مازندرانی های مقیم تهران  تشکیل تا عنوان بازوی کارشناسی مدیریت بتوانند با ارایه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت قدمی جهت توسعه استان بردارند.
همچنین مقرر شد از ظرفیت های بومی مازندران که در خارج از استان و کشور اقامت دارند برای حل مشکلات پا پیش بگذارند.
در ادامه مهدی ابویی دبیر انجمن مازندرانیهای مقیم تهران در خصوص پیشنهاد استفاده از توانمندیهای مدیران زن در توسعه استان گفت :  زنان نیمی از پیکره جامعه هستند،برای دستیابی به توسعه پایدار باید از پتانسیل زنان استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: از طرف ديگر بايد همگان بر اين باور برسند كه استفاده از تمام ظرفيت‌هاي استان به ويژه پتانسيل‌هاي انساني شايسته محور و به ويژه بانوان، دربهاي توسعه اجتماعي و سياسي جامعه را خواهد گشود .
در ادامه این نشست سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه گزارشی از شرایط منطقه و دنیا و مباحث مربوط به تحریم های ظالمانه ای که دنیای غرب ، امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می کند ارایه دادند.

گفتنی است جلسه شورای مرکزی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران با هدف کمک و تسهیل در توسعه و پیشرفت استان مازندران و استفاده از پتانسیل های نخبگان در این زمینه به صورت ماهانه و در تعامل با مدیران استان مازندران با حضور اعضا در تهران برگزار می گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها