آخرین اخبار :
کد خبر : 22871 پنج شنبه 1 اسفند 1398 اجتماعی
توحیدی مقدم:

سعه صدر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات

فرماندار نکا: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری و عینیت بخشیدن به خواست و حق مردم است// تمام امور انتخابات و تصمیم گیری ها در روز دوم اسفند در اختیار مجریان انتخابات است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در همایش عوامل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در شهرستان بیان داشت: دست‌اندرکاران انتخابات به عنوان افراد امین و مورد اعتماد مردم باید با رعایت اصل بی‌طرفی به درستی به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای تصریح کرد: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری و عینیت بخشیدن به خواست وحق مردم است که شرکت در آن رویکرد و آینده مملکت را رقم خواهد زد.

توحیدی مقدم افزود: تمام امور انتخابات و تصمیم گیری ها در روز دوم اسفند در اختیار مجریان انتخابات است، لذا لازم است با سعه صدر در انجام این مهم نهایت دقت و حساسیت لازم پیش بینی و اعمال گردد.

فرماندار نکا با ارائه ی توصیه هایی به مجریان انتخابات مبنی بر انجام درست فرآیند انتخابات و لزوم تعامل مطلوب میان عوامل اجرایی و نظارتی حاضر در شعب اخذ رای گفت : لازم است تا نماینده فرماندار و سر ناظر عوامل نظارت در شعب اخذ رای با یکدیگر هماهنگ بوده و اقدامات قانونی انتخابات را به انجام رسانند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها