آخرین اخبار :
کد خبر : 22885 سه شنبه 20 اسفند 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

آئين گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه و شهرك شهيدعباسپور نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

در بخش اول اين مراسم كه جمعي از مديران، كاركنان و ايثارگران شركت حضور داشتند، مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا ضمن تبريك ولادت موفورالسرور حضرت امام محمدتقي(ع) و تقدير از زحمات كاركنان فضاي سبز نيروگاه، اظهار داشت: در دين مبين اسلام و در بيانات نوراني و سيره عملي حضرات معصومين(ع)، به اهميت و قداست درخت­كاري بسيار توصيه و تأكيد شده و ما نيز­ به تبعيت از پيشوايان ديني خود اين سنت حسنه را ارج مي­ نهيم.

گراميداشت روز درخت­كاري در نيروگاه نكا

      آئين گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه و شهرك شهيدعباسپور نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      در بخش اول اين مراسم كه جمعي از مديران، كاركنان و ايثارگران شركت حضور داشتند، مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا ضمن تبريك ولادت موفورالسرور حضرت امام محمدتقي(ع) و تقدير از زحمات كاركنان فضاي سبز نيروگاه، اظهار داشت: در دين مبين اسلام و در بيانات نوراني و سيره عملي حضرات معصومين(ع)، به اهميت و قداست درخت­كاري بسيار توصيه و تأكيد شده و ما نيز­ به تبعيت از پيشوايان ديني خود اين سنت حسنه را ارج مي­ن هيم.

      مهندس محسن نعمتي تلاش در جهت توسعه فضاي سبز و درخت­كاري را امري مقدس و از برنامه­ هاي جدي نيروگاه عنوان كرد و گفت: درخت­كاري و توجه به گسترش فضاي سبز در كنار توليدبرق مستمر و پايدار علاوه بر ايجاد لطافت و زيبايي محيط­كار، موجب ايجاد شور و نشاط در كاركنان، كاهش آسيب­ها و تبعات ناشي از صنعت و ارتقاء سلامت محيط­زيست مي­شود.

     در پايان با نثار سلام و صلوات به ارواح تابناك شهدا، به نيت چهارده معصوم(ع)، 14 اصله نهال در ضلع غربي نيروگاه سيكل­ تركيبي غرس شد.

      در بخش دوم برنامه نيز كه در شهرك شهيدعباسپور نيروگاه برگزار شد، بياد سردار دلها و 33 شهيد سرو­قامت نيروگاه شهيدسليمي، 34 اصله نهال در بوستان نامگذاري شده بنام سپهبد شهيدحاج قاسم سليماني شهرك غرس شد.

     تا پايان سال جاري كاشت بيش از دويست اصله نهال در نيروگاه، ايستگاه تخليه سوخت نكا و شهرك شهيدعباسپور در دستور كار نيروگاه قرار دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها