آخرین اخبار :
کد خبر : 22911 جمعه 15 فروردين 1399 اجتماعی

کار برای خدا نیاز به معرفی ندارد.

داستان گزارش حقیقی ما را گوش کنید .که امروزه افتخار بزرگ برای ایران زمین هستند.

سرویس اجتماعی؛ محمد انصاری: داستان گزارش حقیقی ما را گوش کنید .که امروزه افتخار بزرگ برای ایران زمین هستند.

اما فرماندهی که همچنان با روحیه جهادی گری هشت سال دفاع مقدس بدون اینکه خودش را معرفی کند اقدام به کار خداپسندانه میکند  فرماندهی که با ماسک همانند دیگر دوستان باعشق در بین مردم شهرستان نکا در اقدام به توزیع سبدکالا بین افراد بی بضاعت و بی سرپرست و ابتلا به ویروس کرونا نمود.

غروب یکی از روزهای فروردین 99 بود. در حال عبور از کوچه های یکی از محلات شهرستان نکا فردی را دیدم که باپوشش صورت در حال توضیح سبد کالا در بین خانواده ابتلا به ویروس کرونا بود .بعد از رفتن این فرد خودم را به یکی از عزیزان مغازه دار آن محله رساندم و خواستم خبری از این فرد خیر برای خودم تهیه کنم.  خانمی که ساکن ان محل بودندگفتند ببخشید این فرد می شناسید ، کمی صبر کرد گفت خودشان را معرفی نکردن اما من می شناسم.  ایشان سرهنگ رمضانی (فرمانده سپاه بابل می باشد.).

فردای آن روز با سرهنگ رمضانی تماس گرفتم وخواستم خبری از توضیح سبد کالایی خبری را تهیه کنم که ایشان فرمودند بنده نبودم و اشتباه به شما گفتند.
با اصرار فراوان از سرهنگ رمضانی که شواهد را بیان کردم توضیحاتی درباره این سبد کالایی برای ما عنوان کردند.
فرمانده سپاه بابل از توضیح سبد کالا به ارزش هرکدام 350هزارتومان در بین 52خانواده بی بضاعت و بی سرپرست وابتلا به ویروس کرونا با همکاری و مساعدت خیرین خارج از شهرستان نکا و همچنین از تهیه 30دست لباس گان به بیمارستانهای شهرستان نکا و تهیه چهار توپ پارچه به موکب انصارالحسین ع و خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت برای تهیه ماسک در بین مردم شهرستان و بیماران کرونایی اشاره کرد.

ایشان همچنین از توضیح 40 سبد کالا ظرف روزهای آتی بین خانواده های آسیب دیده وکارگران بیکار شده از ویروس کرونا خبر داد .

(لازم به ذکر است که تمامی این سبد کالا توسط جناب سرهنگ رمضانی با پوشش ماسک و بدون معرفی در بین این افراد تقسیم شد).
سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه حدود چهل روز در بستر بیماری بودم با خیرین در ارتباط بودم و همچنان پیگیر کارها و حل مشکلات مردم بودم.

✍️محمدانصاری خبرنگار شرق استان

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها