آخرین اخبار :
کد خبر : 23949 چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 دولت و ادارات
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای بهشهر، نکاء و گلوگاه خبر داد :

عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی شرق استان مازندران با سرعت در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای بهشهر، نکاء و گلوگاه از تلاش مجموعه همکاران حوزه راه و شهرسازی در اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی شرق استان خبر داد.

به گزارش خبرمازندران  و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای بهشهر، نکاء و گلوگاه از اجرای تکمیل عملیات بهسازی راه امام زاده یوسف خلیل شهر در بخش مرکزی شهرستان بهشهر خبر داد و افزود : احداث دیوار گابیونی راه روستایی الارز و بهسازی راه روستایی فتکش در بخش یانه سر شهرستان بهشهر و بهسازی راه روستایی برما شهرستان گلوگاه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در حال انجام می باشد.

وی افزود : شهرستانهای بهشهر، نکاء و گلوگاه بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی در شرق استان از شهرستانهای پر ترافیک و پرتردد محسوب می گردد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای بهشهر، نکاء و گلوگاه ضمن اشاره به تکمیل عملیات بهسازی راه روستایی امام زاده یوسف خلیل شهر به طول 1/2 کیلومتر افزود: بهسازی راه روستایی فتکش به طول 500 متر و احداث دیوار گابیونی به طول 50 متر راه روستایی الارز در شهرستان بهشهر و بهسازی و اجرای پریمکت به طول 1 کیلومتر در محور روستایی برما شهرستان نکاء هم اکنون در حال اجرا می باشند.
گفتنی است راه روستایی تیلو نو- نظام محله شهرستان گلوگاه عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت انشاالله در چند روز آینده در این شهرستان انجام خواهد شد.
از 7863 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران، مقدار 555 کیلومتر در شهرستان بهشهر، نکاء و گلوگاه واقع شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها