آخرین اخبار :
کد خبر : 23953 چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

ديدار مديران نيروگاه نکا با امام جمعه شهرستان نكا

مهندس محسن نعمتي مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا به اتفاق جمعی از معاونین و مديران نیروگاه با امام جمعه نكا ديدار نمودند.

ديدار مديران نيروگاه نکا با امام جمعه شهرستان نكا

      مهندس محسن نعمتي مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا به اتفاق جمعی از معاونین و مديران نیروگاه با امام جمعه نكا ديدار نمودند.

      در اين ديدار ابتدا مديرعامل نيروگاه گزارشي از ميزان توليد و آمادگي واحدها براي تولید پایدار انرژی ، انجام تعميرات اساسي واحدهاي بخاري و گازي، اجراي پروژه­ های بهينه ­سازي و رفع موانع تولید، موفقیت­ های حاصله در بخش ساخت داخل، فعاليت­هاي فرهنگي و مذهبي، مشارکت کارکنان نیروگاه در امور عام­ المنفعه و کمک­رسانی به آسیب­دیدگان حوادث طبیعی و حضور فعال در همراهی با ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ارائه نمود.

    سپس امام جمعه نكا ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان نیروگاه بویژه خدمات ارائه شده به مردم برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و خدمت به آنان امری لازم و ضروری است و در قبال مردم از ما سؤال خواهد شد.

     حجت­ الاسلام والمسلمين محمدصادق محمدي لائيني، احسان و خدمت به مردم را زیباترین جلوه انسانیت دانست و گفت: احسان به مردم کار خداست و کسانی که به مردم خدمت می­کنند، در واقع کارشان رنگ خدایی دارد و در کارنامه اعمالشان ماندگار خواهد بود.

       وی سپس به فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: خداوند برای این ماه دو سفره اختصاص داده است، در دنیا سفره­ رحمت و غفران و کرم که پاداش اعمال در آن نسبت به سایر ماه­ها مضاعف است، در این ماه شیطان در غل و زنجیر است و ملائک ندا می­دهند مردم بدرگاه خدا بیایید که خداوند با رحمت واسعه ­اش همه را می ­آمرزد و در آخرت نیز در ریان بهشت برای ورود روزه­ گیران اختصاص یافته و سفره­ای که فقط روزه ­گیران از آن بهره­ می­برند.

      حجت­الاسلام محمدي لائيني همچنین بر مراقبت از نفس و اغتنام فرصت ماه مبارک رمضان برای معرفت نفس، خودسازی و تعالی معنوی تأکید نمود.

      وی در پایان حمایت از تولید و تقویت تولید داخل را عاملی مؤثر در بازکردن گره اشتغال جوانان و کاهش بسیاری از مشکلات جامعه ارزیابی نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها