آخرین اخبار :
کد خبر : 24995 جمعه 6 تير 1399 علم و فناوري

زمین چمن مصنوعی فوتسال دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری افتتاح و آماده بهره برداری گردید

در خجسته ایام دهه کرامت و در سال مزین به جهش تولید، زمین چمن مصنوعی فوتسال دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، فرماندار شهرستان ساری، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، مسئولین شورای شهر ساری، شهردار منطقه 2 ساری و سایر مسئولین اجرایی افتتاح و آماده بهره برداری گردید.

 

به گزارش خبر مازندران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه ضمن تقدیر از خادمان حوزه تعلیم و تربیت در این پایگاه و مرکز فنی و مهندسی که دغدغه توسعه کمی و کیفی را دارند، بیان داشت: این مرکز ورزشی و تربیت بدنی به صورت جهادی ساخته شده است و تبلور مدیریت جهادی می باشد. 
حضرت آیت الله محمدی لایینی ورزش و تربیت بدنی را یک ضرورت و یک عبادت در جامعه امروز خواند و اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید قوی باشیم و مجلس، قوه مجریه، قضاییه، بخش لشکری، بخش کشوری، علم، صنعت و کشاورزی قوی داشته باشیم تا نیازی به خارج نباشد. جهش تولید برای تحقق این هدف است. با ورزش و نیرو خیلی از آسیب های اخلاقی و فرهنگی کم می شود.
 ایشان با تأکید بر استفاده از اصول مهندسی بومی، سنتی و اسلامی در کشور گفت: امروزه مهندسی و طراحی ما در رابطه با ابنیه، مهندسی بومی سنتی اسلامی ایرانی ما نیستند. مهندسی و معماری سنتی و دینی باید ده ها پیام سالم فرهنگی به همراه داشته باشد. مهندسی بومی زیبا در ابنیه های شاه عباسی از بهترین معماری ها می باشد. باید بازگشت به اصل را در این زمینه داشته باشیم و نباید مدل و سبک زندگی و معماری ما غربی شود. 
 امام جمعه شهر ساری با تشکر از رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، فرماندار و همه مسئولین ارزشی و سیاسی بیان داشت: سیاسی بودن در نظام جمهوری اسلامی افتخار است اما جناح بازی نه. مسئول سیاسی یعنی کسی که پای انقلاب، علم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستد و در راستای ۲۲۰ هزار شهید حرکت نماید و این ویژگی ها در جامعه ارزشی و سیاسی مایه افتخار می باشد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در پایان با اشاره به استفاده از فرصتهای موجود در دل تهدید کرونایی گفت: تجربیات موفق کسب شده از شیوع ویروس کرونا مانند برگزاری جلسات اداری به صورت تصویری و ویدئوکنفرانسی در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک، پذیرایی از جلسات به صورت ساده و مختصر و نیز پرهیز از اطعام دهی ناهار یا شام جلسه متوفیان باید ادامه یابد.
لازم به ذکر است رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در مراسم افتتاحیه مقدم حاضران در مراسم را گرامی داشت و بیان داشت: احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری در راستای تحقق شعار جهش تولید می باشد.
امیر حیاتی افزود: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فنی و حرفه ای و خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان، با حمایت مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و تلاش مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ادامه خواهد یافت.

 

9

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها