آخرین اخبار :
کد خبر : 25064 سه شنبه 4 شهريور 1399 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

اقدام جهادي کارکنان نيروگاه نكا در دل شب: ثبت رکورد تعویض فیلترهای هواي ورودي كمپرسور واحد دو گازي نيروگاه نكا در نود دقیقه

با همت و توانمندي كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا، زمان خروج واحد دو گازي برای تعویض 215 عدد فيلتر هواي ورودي كمپرسور به نود دقیقه کاهش یافت.

اقدام جهادي کارکنان نيروگاه نكا در دل شب:

ثبت رکورد تعویض فیلترهای هواي ورودي كمپرسور واحد دو گازي نيروگاه نكا در نود دقیقه

      با همت و توانمندي كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا، زمان خروج واحد دو گازي برای تعویض 215 عدد فيلتر هواي ورودي كمپرسور به نود دقیقه کاهش یافت.

      به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليد برق نكا، گرفتگي شديد كاتريج فيلترهاي هواي ورودي كمپرسور واحد 2 گازی موجب بروز مشكلاتی در بهره­برداري شده بود که با توجه به نیاز شدید شبکه، با هماهنگي مرکز راهبری شبکه برق کشور، موافقت خروج واحد پس از پیک­بار شبانگاهی و از ساعت صفر اخذ و واحد در ساعت 1:43دقيقه بامداد از مدار خارج شد.

      با توجه به کثرت تعداد فيلترها و فضاي محدود كاري، برای خروج واحد، تعویض فیلترها و راه اندازي مجدد، 8 ساعت زمان پیش­بینی شده بود ولي کارکنان نيروگاه سيكل­تركيبي از واحدهاي تعميرات،بهره­ برداري و خدمات با درك شرایط خاص شبكه و برنامه ­ریزی مناسب جهت کاهش زمان توقف واحد، توانستند در اقدامی تحسين برانگيز و جهادي اين مهم را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و واحد پس از نود دقیقه مجدداً در مدار توليد قرار گرفت و به شبکه سراسری برق كشور پیوست.

      در اقدامي مشابه ، امور تعميرات سيكل تركيبي در سال گذشته عمليات خارج كردن، شستشو و نصب مجدد فيلترهاي کوالسر این واحد را بدون خروج واحد در مدت 20 ساعت انجام داده بود.

این است ترجمان رسالتی است که کارکنان بخش تولید برق به آن التزام دارند تا بی­وقفه و شبانه ­روز برای آسایش هموطنان تلاش کنند و نگذارند چراغ خانه ­ای خاموش شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها