آخرین اخبار :
کد خبر : 25069 دوشنبه 10 شهريور 1399 اجتماعی
فرماندار نکا اعلام کرد

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان طی حدود 2/5 سال در نکا

فرماندار نکا با اعلام اینکه پروژه‌هایی به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان طی حدود 2/5 سال در نکا افتتاح و بهره‌برداری شد، افزود: این رقم منهای اعتبارات ملی در نیروگاه شهید سلیمی است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، عبدالجواد توحیدی‌مقدم فرماندار نکا شنبه‌شب مصادف با شب عاشورا در جمع عزاداران حسینی با تسلیت شهادت شهدای کربلا بیان کرد: کربلا آیینه تمام‌نمای حق در برابر باطل است، عشق حسین (ع) با گوشت و پوست و خون ما آمیخته شده است و ملت ما در هر شرایطی ارادت به آن حضرت را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به هفته دولت و ارائه گلچینی از عملکرد نظام به مردم، گفت: در حدود دو سال و نیم که فرماندار نکا هستم پروژه‌هایی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری و افتتاح شدند. (بدون احتساب پروژه‌های ملی در نیروگاه شهید سلیمی).

فرماندار نکا بابیان اینکه باوجود مشکلات، سیل، زلزله و بحران‌های مختلف در کشور، اما توانستیم کشور را بدون اتکا به نفت اداره کنیم و این نشان‌دهنده عزت و اقتدار نظام است.

توحیدی‌مقدم گفت: در برخی جا‌ها حتی به اندازه ۱۰۰ سال کار شده و این در حالیست که برخی از کشور‌های دنیا ما را به‌لحاظ اقتصادی تحریم کردند.

وی با اشاره به اهمیت برجام، آن را عاملی در اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که کشور‌های زورگو را به زانو درآورد و افتخار بزرگی را نصیب ایران کرد.

نماینده عالی دولت در نکا همچنین با اشاره به خدمات بی‌وقفه کادر درمانی، از مردم خواست که برای سلامتی خود و هم‌وطنانشان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها