آخرین اخبار :
کد خبر : 3171 شنبه 16 تير 1397 سیاست
استاندار مازندران در نشست مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان های محمود آباد و نور

طرح ویژه یکپارچه ، نقشه راه توسعه مازندران است

استاندار مازندران گفت : تهیه و اجرای طرح ویژه یکپارچه مازندران به عنوان نقشه راه توسعه و رونق اقتصادی در این استان است که همه باید برای موفقیت این طرح همکاری کنند. ‎

محمد اسلامی در نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد ، افزود : این طرح هم اکنون در شورای عالی شهرسازی مصوب شده و حتی از تهیه کنندگان آن نیز تجلیل به عمل آمده است .
وی اظهار داشت : مزیت هایی که این طرح دارد این است که زیرساخت های توسعه ای استان مانند راههای ارتباطی ، زمین های کشاورزی ، مناطق گردشگری و صنعتی رسمیت می یابد و به تعبیری یک آمایش سرزمینی در این استان صورت خواهد گرفت .
اسلامی ابراز امیدواری کرد که اجرای کامل این طرح در مازندران به عنوان اولین استان کشور در دیگر استان ها نیز به اجرا در آید .
نماینده عالی دولت در استان گفت : توسعه مازندران با اراده و خواست مردم و نیز وفاق و همدلی میان دستگاههای اجرایی تحقق می یابد و ما هم اکنون شاهد چنین تحولی در استان هستیم .
اسلامی افزود : اتاق فکری هم با بهره گیری از ظرفیت های منابع انسانی بویژه نخبگان و دانش آموختگان در استان تشکیل شده تا بتوان با استفاده از عصاره فکری این کنشگران و صاحب نظران برای توسعه و بهبود بنیه اقتصادی مازندران گام های موثری برداشت .
وی با اشاره به نگاه حمایتی دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان ، گفت : دولت و مجلس شورای اسلامی از محل بند و تبصره 16 برای آن دسته از تولید کنندگانی که در سال های پیش تسهیلاتی دریافت کردند و در شرائط تحریم اقتصادی برای بازپرداخت آن دچار مشکل شدند ، ساز و کارهای خوبی در نظر گرفتند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها