آخرین اخبار :
کد خبر : 3174 شنبه 16 تير 1397 اقتصاد
به منظور بررسي از وضعيت محورهاي ارتباطي صورت پذيرفت :

بازديد مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از راههاي ارتباطي شرق استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی و تسریع در پروژه های در حال ساخت مسکن مهر و شهرک امام خمینی بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی مازندران ، مدیر کل راه و شهرسازی استان  مازندران به اتفاق مدیر عامل بانک مسکن استان و هیت همراه در بازدید خود از محورهای ارتباطی شرق استان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راههای شرق استان به جهت قرارگیری در مسیر زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) ، از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند .

 

مهندس عبداله بهادری ضمن بازدید از راه دسترسی شهرک امام یادآور شد : این پروژه با اعتباری به مبلغ 1300 میلون ریال بهسازی و آسفالت  آن با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام می باشد.

مهندس بهادری از محور بهشهر – زاغمرز – بندر امیرآباد و پروژه تعریض محور حسین آباد – طوسکلا  راه های روستایی بیشه بنه – عیدین  و راه روستایی کنت شهرستان بهشهر   بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند اجرائی پروژه قرار گرفتند.

 گفتنی است : در این بازدید مهندس مهردادی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل ، مهندس ناصحی رییس اداره راه و شهرسازی بهشهر و برخی از مسولین شهرستانی حضور داشتند .

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها