آخرین اخبار :
کد خبر : 3215 دوشنبه 25 تير 1397 سیاست

نشست های استانداری مازندران همگانی می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت که برنامه ها و نشست های مهم استانداری با هدف سرعت بخشی به اطلاع رسانی ، به صورت زنده برای شهروندان مازنی پخش خواهد شد.

احمد مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اطلاع رسانی درست و بموقع به مردم را یکی از وظایف مهم دستگاههای خدمتگزار دانست و افزود : تلاش داریم تا از این طریق شهروندان مازندرانی به صورت مستقیم در جریان تصمیم گیری های مسئولان بویژه عالی ترین نماینده دولت در استان قرار بگیرند.
وی گفت : زیرساخت های لازم را از طریق سایت ' آپارات ' فراهم کرده ایم و کارهای آزمایشی هم انجام شده و بزودی با هماهنگی های لازم این برنامه را اجرایی می کنیم .
مظفری افزود : علاوه بر جلسات و برنامه های مهم استانداری ، برنامه ما این است که سایر دستگاههای اجرایی را هم متقاعد کنیم تا نشست هایی را که در آن در باره مسایل مرتبط با مردم تصمیم گیری می شود ، به صورت زنده پخش کنند .
وی برنامه پخش زنده جلسات مهم استاندار را مکمل خدمت رسانی در میزهای خدمت ، سامانه سامد و دیدارهای مردمی دانست و گفت : به صورت قطع وقتی مردم بدرستی در جریان تصمیم گیری ها قرار بگیرند ، خدمت رسانی در میز خدمت و سایر بخش های اجرایی سرعت بیشتری خواهد یافت و ارباب رجوع سرگردانی نخواهد داشت .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها