آخرین اخبار :
کد خبر : 3251 سه شنبه 2 مرداد 1397 سیاست
راه و شهرسازی

برگزاری هشتمین دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي استان مازندران

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در مهر ماه سالجاری خبرداد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در مهر ماه سالجاری  خبرداد .

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس عبداله بهادری مديركل راه و شهرسازي استان و رئيس دستگاه نظارت انتخابات عنوان نمود: تعداد 53 نفر از اعضای واجدصلاحیت در پایه یک مهندسی جهت حضور در انتخابات پیشرو ثبت نام نمودند که شامل رشته های اصلی (عمران ، معماری ، برق ، مکانیک ، نقشه برداری ، ترافیک و شهرسازی ) می باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد : تاکنون بیش از 10 جلسه رسمی با اعضای هیئت اجرائی درخصوص تسهیل در روند ثبت نام اعضا و چگونگی نحوه انتخابات برگزار گردید .

 

وي اظهار داشت : مازندران با دارا بودن 35000 مهندس که حدود 14000 نفرآن دارای پروانه اشتغال هستند ظرفیت بسیار بالایی دارد که می تواند  در بخش ها مختلف صنعت ، تولید و سایر بخش ها با بکارگیری درست از این قابلیت و توانایی می تواند موجبات توسعه و پویایی استان را فراهم سازد .

مهندس بهادری  با تاکید بر نقش محور مهندسین در سازندگی استان وکشور افزود: مهندسین با حضور در انتخابات می توانند در عملکرد و نوع فعالیت های نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.

گفتنی است : در این دوره از انتخابات مطابق سنوات گذشته بیشترین ثبت نامی در رشته عمران و کم ترین در رشته ترافیک می باشد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها