آخرین اخبار :
کد خبر : 3271 شنبه 6 مرداد 1397 فرهنگ
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري آئين جشن ولادت امام رضا(ع) در نيروگاه نكا

بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج، امام رئوف حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، مراسم جشن با شكوهي با حضور ارادتمندان آن حضرت در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

برگزاري آئين جشن ولادت امام رضا(ع) در نيروگاه نكا

      بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ثامن­الحجج، امام رئوف حضرت علي­ بن موسي الرضا(ع)، مراسم جشن با شكوهي با حضور ارادتمندان آن حضرت در نيروگاه شهيدسليمي نكا  برگزار شد.

      در اين مراسم مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علم و فناوري مازندارن در سخناني با استناد به سخنان گهربار امام رضا(ع) به بيان معيارهاي بندگان خوب خداوند در قالب سبك زندگي رضوي پرداخت. 

      حجت ­الاسلام والمسلمين محمد حيدري عشق و معرفت به ذوات ائمه هدي(ع) را مقدمه رسيدن به كمال انساني دانست و افزود: براي اينكه زندگي معنا پيدا كند و انسان در مسير تعالي و كمال قرار بگيرد، بايد زندگي خود را حول محور فضائل اخلاقي، ولي­گرايي و رضاي خداوند متعال قرار دهد.

      وي سپس 5 صفت بندگان خوب خداوند را از منظر امام رضا(ع) برشمرد و گفت: از ديدگاه امام(ع) بندگان خوب خداوند از انجام اعمال نيك خرسند مي­شوند، اگر خطايي از آنان سرزند استغفار مي­كنند، شاكر نعمات خداوند هستند، در برابر بلاها و مصائب صبر جميل دارند و هرگاه خشمناك شدند خشم خود را فرو مي­برند.

     حجت­ الاسلام والمسلمين حيدري در ادامه با قرائت اشعاري در وصف فضائل ملكوتي امام ثامنِ ضامن، به مديحه ­سرايي و مولودي­ خواني پرداخت.

      همچنين به ميمنت قدوم اين مولود مبارك، تعداد پنج نفر از شركت­ كنندگان در مراسم به قيد قرعه جهت تشرف به مشهد مقدس و زيارت بارگاه ملكوتي آن امام همام(ع) انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها