آخرین اخبار :
کد خبر : 3272 یکشنبه 7 مرداد 1397 سیاست
راه و شهرسازی

ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار ساری برگزار شد

ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار ساری با حضور فرماندار ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مهندس رضایی فرماندار ساری با  بیان بیش از 640 هکتار بافت فرسوده مصوب شهر ساری و همچنین محلات مصوب سکونتگاه های غیر رسمی ، در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات  مذکور توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه مهندس  ثباتی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن  تاکید بر برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ،توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین  اهداف     ستاد  های  بازآفرینی شهری  پایدار عنوان نمود.

وی  در ادامه  در ارتباط با سیاست های دولت در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات مطالبی رابیان و ابراز امیدواری نمود که با پیگیری های بعمل آمده انشااله شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف شهر ساری و سایر شهرهای استان  باشیم.

همچنین مهندس ثباتی توضیحاتی را  از مفاهیم و الزامات  حوزه بازآفرینی  و همچنین مجموعه عملکردها و اقدامات  اداره کل در حوزه بازآفرینی در قالب پاورپوینت  ارائه نمود.

گفتنی است در پایان جلسه سایر اعضای حاضر در این نشست نظرات خود رابیان و تصمیماتی اتخاذ گردید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها