آخرین اخبار :
کد خبر : 3295 شنبه 13 مرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

نشست مشترک شورای اداری شرق مازندران

فرماندار نکا: در شهرستان نکا ظرفیتهای خوبی در بخش گردشگری و صنعتی وجود دارد، آمادگی داریم با تعامل دو جانبه با دو شهرستان دیگر این بخشها را ارتقا دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، نشست مشترک شورای اداری شرق مازندران، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران نکا، بهشهر، گلوگاه، مدیران دستگاههای اجرای شهرهای شرق استان، به میزبانی شهرستان بهشهر برگزار شد.

 فرماندار نکا در این نشست بیان داشت: در شهرستان نکا ظرفیتهای خوبی در بخش گردشگری و صنعتی وجود دارد، آمادگی داریم با تعامل دو جانبه با دو شهرستان دیگر این بخشها را ارتقا دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اعلام اینکه در طول سال دو نوبت (دهه فجر و هفته دولت) فرصت داریم که عملکرد نظام و دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، اظهار داشت: تلاش کنیم خروجی کار ، اقتدار و کارآمدی نظام باشد، هفته دولت را در پیش داریم مدیران سعی کنند به نحو شایسته، عملکرد دولت را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

توحیدی مقدم با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: برخورد با ارباب رجوع در چارچوب قانون و همراه با رعایت شأن و منزلت آنها باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها