آخرین اخبار :
کد خبر : 3298 یکشنبه 14 مرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

دیدار مدیرعامل گاز استان با فرماندار نکا

فرماندار نکا: دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مناطق محروم را ، در اولویت کاری خود قرار داده، امیدواریم که با تلاش شرکت گاز استان شاهد گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، احمدپور مدیرعامل گاز استان با توحیدی مقدم فرماندار نکا دیدار و گفتگو کرد.

 فرماندار نکا در این دیدار تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر را مثمر ثمر دانست و اظهار داشت: مدیران بتوانند در یک فضای مثبت و سازنده در جهت رفع محرومیت گام بردارند، باعث امید در بین مردم خواهد شد و خدمات نظام و دولت را بهتر تسریع خواهند بخشید.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم ار سوی دولت تدبیر و امید اظهار داشتند: دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مناطق محروم و کم توسعه یافته را در اولویت کاری خود قرار داده امیدواریم که با تلاش شرکت گاز استان شاهد گازرسانی به تمام نقاط و روستاهای شهرستان باشیم.

توحیدی مقدم افزود: گازرسانی به روستاهای کوهستانی، کاری دشوار و پرمشقت بوده ، از زحمات تلاشگران عرصه گازرسانی تقدیر و تشکر  می‌کنم.

مدیرعامل گاز مازندران نیز در این دیدار قول مساعدت و همکاری لازم جهت گازرسانی به روستاهای شهرستان ، بویژه عملیات حفاری و نصب عملک، با حضور ناظرین در روستاهای بوم گردی فریمک و زروم را دادند، تا این روستاها به حالت اول برگردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها