آخرین اخبار :
کد خبر : 3311 چهارشنبه 17 مرداد 1397 سیاست
پیام استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

مازندران برای رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا ، سرزنده ، خداترس و آگاه نیازمند است

مهندس اسلامی استاندار مازندران با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و جهادگران عرصه دانایی و آگاهی تبریک گفت و تاکید کرد : استان مازندران ،دیار علویان برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا ، سرزنده ، خداترس و آگاه نیازمند است. ‎

متن پیام مهندس اسلامی بدین شرح است 
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
هفدهم مرداد که با شهادت محمود صارمی، خبرنگار متعهد و بصیر خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تجلیل و تکریم اصحاب رسانه و پرچمداران حق گویی و حق جویی و سفیران امید و آگاهی است .
حقیقتا امروز که استکبار جهانی با پروپاگاندای رسانه ای به جنگ فرهنگی و اقتصادی با ما آمده است این قلم افسران و سربازان هوشمند و فداکار جنگ نرم است که می تواند در این کارزار و نبرد رسانه ای بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و مردم فداکار ایران اسلامی باشد .
رسالت خطیر خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم، پرتو افشان مسیر توسعه و تعالی جامعه است و استان مازندران به عنوان دیار علویان برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا و سرزنده و خداترس و آگاه نیازمند است. 
امیدوارم خبرنگاران عزیز و پرتلاش و خستگی ناپذیر با نگاه نقاد و موشکافانه و با جوهر صداقت و عدالت با اطلاع رسانی صادقانه و شفاف در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی زمینه تقویت اعتماد و امید را در جامعه فراهم نموده و پرچمدار تعهد و وظیفه شناسی باشند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه رسانه و خبر بویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه مجاهدان و تلاشگران دلسوز و فرهنگ ساز دیار علویان مازندران سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ که به قلم و آنچه که می نویسد قسم یاد میکند سلامتی ، تندرستی و موفقیت روزافزون همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار را آرزومندم.
محمد اسلامی 
استاندار مازندران

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها