آخرین اخبار :
کد خبر : 3316 پنج شنبه 18 مرداد 1397 سیاست
دبیر هیات عالی گزینش کشور در جمع گزینشگران دستگاه های اجرایی مازندران؛

تمامی ارکان گزینش، رسالتی مهم و حساس دارند / سیستم گزینش باید طوری عمل کند که نتایج اش مورد وثوق و اعتماد باشد

اسدالله وطنی که در همایش گزینشگران دستگاه های اجرایی استان، سخن می گفت، با اشاره به این که تمامی ارکان گزینش، رسالتی مهم و حساس دارند، افزود: سیستم گزینش باید طوری عمل کند که نتایج اش مورد وثوق و اعتماد باشد.

دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: سیستم گزینش باید طوری عمل کند که نتایج اش مورد وثوق و اعتماد باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، اسدالله وطنی در همایش گزینشگران دستگاه های اجرایی استان، با اشاره به این که تمامی ارکان گزینش، رسالتی مهم و حساس دارند، افزود: سیستم گزینش باید طوری عمل کند که نتایج اش مورد وثوق و اعتماد باشد.

وی با بیان این که تقوا برای گزینشگر بسیار تعیین کننده است، عنوان کرد: تقوا، میزان مطمئنی برای تشخیص صحیح از ناصحیح است و به گزینشگر امکانِ شناسایی امور مختلف در کارش را می دهد.

دبیر هیات عالی گزینش کشور، با اشاره به این که گزینشگر برای انجام رسالت خود باید انگیزه بالایی داشته باشد، افزود: رعایت دقت و عدالت، مساله ای اساسی در کار گزینشگر است.

وطنی با بیان این که گزینشگر باید از منابع موثق کسب اطلاع کند، گفت: گزینشگر باید مراقبت مستمر بر اخلاق کاری خود داشته باشد.

در این جلسه هم چنین نجفی، معاون هیات عالی گزینش کشور با اشاره به اهمیت تکریم شان انسانی، گفت: سرمایه های انسانی در تحقق دولت های کریمه مهم هستند.  

وی بر گماردن افراد کارآمد در حوزه گزینش تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: باید در کار گزینشگر، حق فرد و حاکمیت هر دو رعایت شود و هم قضاوت صحیح و عادلانه صورت گیرد.

معاون هیات عالی گزینش کشور، گزینشگران را سربازان خط مقدم تعیین صلاحیت و شایستگی افراد در نظام اداری و سازمانی دانست و یادآور شد: انجام گزینش دقیق، درست و منصفانه یک تکلیف است.

در این جلسه که با حضور استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و معاون امور استان های دبیر عالی هیات گزینش، برگزار شد، دبیر هیات عالی گزینش کشور در پایان به پرسش های حاضران پاسخ گفت.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها