آخرین اخبار :
کد خبر : 3326 یکشنبه 21 مرداد 1397 صنعت

پیام استاندار مازندران به مناسبت 21 مرداد روز صنایع کوچک

مهندس اسلامی بمناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک با صدور پیامی فرارسیدن این روز را به صنعتگران و تولیدکنندگان استان تبریک گفت / در بخشی از این پیام آمده است: نامگذاری ۲۱ مرداد بعنوان روز صنایع کوچک، نشانگر اهمیت و جایگاه بخش تولید در تحقق توسعه و ارتقاء اقتصاد کشور است.

محمد اسلامی، استاندار مازندران بمناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک با صدور پیامی فرارسیدن این روز را به صنعتگران و تولیدکنندگان استان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

نامگذاری ۲۱ مرداد بعنوان روز صنایع کوچک، نشانگر اهمیت و جایگاه بخش تولید در تحقق توسعه و ارتقاء اقتصاد کشور است

بی گمان در شرایط کنونی، صنایع کوچک نقش مهم و کلیدی در ایجاد اشتغال، رشد و رونق اقتصادی ایفا می‌کند و ایجاد اشتغال که همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت بوده، با حمایت از صنایع کوچک که با استفاده از فرصت های شغلی، بکارگیری جوانان بومی و استفاده از امکانات موجود در سراسر استان، در حال فعالیت هستند، توانسته‌اند با استفاده از این ابزار و طیف متنوعی از تولید محصولات و خدمات، برای رفع نیازهای بازارهای داخلی را در بر گیرند و با تلاش مستمر خود، بخش زیادی از تولیدات را نیز به بازارهای هدف صادر نمایند.

توسعه صنایع کوچک جز با حمایت از تلاشگران عرصه تولید و صنعت تحقق نخواهد یافت و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: آن چیزی که در متن جامعه اشتغال ایجاد می‌کند و طبقات پایین را بهره‌مند می‌کند همین صنایع کوچک و متوسط است، اینها را تقویت کنید و پیش ببرید. مسئولین دستگاههای اجرایی مازندران نیز باید از تمام ظرفیت و پتانسیل برای رفع موانع پیش روی صنایع کوچک استان و کاهش دغدغه سرمایه گذاران استفاده کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۱ مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک، امیدوارم در سال حمایت از کالای ایرانی، شاهد اعتلای بیش از پیش صنعت و تولید کشور و افزایش سطح توسعه و توانمندی فعالیت واحدهای کوچک و متوسط استان باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها