آخرین اخبار :
کد خبر : 3341 سه شنبه 23 مرداد 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی صورت گرفت :

نشست هم اندیشی شورای هماهنگی راه و شهرسازی مازندران و مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی

نشست  هم اندیشی شورای هماهنگی  راه و شهرسازی استان مازندران و مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی دراداره کل راه و شهرسازی  مازندران برگزار  گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در این نشست مهندس عبداله بهادری ضمن خیر مقدم از برگزاری نشست مشترک به اتفاق رئیس مرکز تحقیقات با استاندار مازندران و شروع مقدمات انعقاد قرارداد مطالعات طرح ویژه توسعه استان با مرکز تحقیقات خبر داد و افزود : مطالعه تدقیق حریم گسل های استان و مطالعات ریزپهنه بندی از دیگر اقدامات مهم مشترکی است که  با مرکز تحقیقات در حال انجام می باشد

مهندس بهادری همچنین از تاسیس شعبه  استانی مرکز تحقیقات استقبال نموده و به عوامل ذیربط دستور مساعدت جهت شروع عملیات اجرای آن را ابلاغ نمودند.

در ادامه این نشست دکتر شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به تشریح ساختار و وظایف و تبیین اهم اقدامات مرکز تحقیقات در زمینه های مختلف عملکردی وزارت راه و شهرسازی پرداختند.   

دکتر شکرچی زاده صدور گواهی نامه فنی برای محصولات  ساختمانی ،فعالیت های ترویجی و آموزشی و برگزاری نشست های علمی و تخصصی وهمکاری با شرکت های دانش بنیان و ... را از مهم ترین زمینه های عملکردی مرکز عنوان نمودند. ایشان همچنین لزوم تمهیداتی جهت کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای را یاد آور شده و از عزم جدی مرکز جهت برنامه ریزی برای این موضوع خبر دادند.

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی موضوع فرونشست و مخاطرات ناشی از آن را به عنوان تهدید جدی برای زیرساخت های شبکه حمل و نقل و طرح های توسعه ای در دست اقدام دانسته و به  ضرورت مطالعات ارزیابی فرونشست قبل از آغاز مطالعات طرح ها تاکید ویژه داشتند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها