آخرین اخبار :
کد خبر : 3353 شنبه 27 مرداد 1397 سیاست
راه و شهرسازی

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) راه و شهرسازی مازندران معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ، مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران و فرمانده حوزه شهید باهنر سازمان بسیج کارمندان فرماندهان پیشین و جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) راه و شهرسازی تودیع و معارفه شدند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس عبداله بهادری ضمن گراميداشت سالروز ورود آزادگان به میهن عنوان نمود : حضور فعال و همه جانبه بسيج در شرايط كنوني جامعه كه با فشارهاي دشمن كه به نوعي فرهنگ مردم بويژه جوانان را نشانه گرفته است مي تواند بسيار سرنوشت ساز _ تعيين كننده و راهگشا باشد .

مهندس بهادری با اشاره به وضعیت موجود و مواجهه کشور  با جنگ نرم دشمن افزود : بسترهای نفوذ در قالب شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی مهیا و تلاش ها برای ایجاد شبهات بسیار شدید بوده و ما باید با عملکرد درست ، با شفاف سازی و اطلاع رسانی جامع و به موقع مانع از مایوس شدن افراد و خانواده ها و گروه ها در شرایط فعلی شویم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح نمود : بسیج یک حرکت عمومی و انقلابی بوده و مختص قشر خاصی نیست وی بر فراگیری، عضویت و فعالیت کارکنان در این بخش تاکید کرد.

در این مراسم با ارائه لوح تقدیر از زحمات محمود ذوالفقاری بعنوان فرمانده پیشین پایگاه مقاومت تجلیل و رجبعلی پذیره بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج)معرفی شد.

گفتنی است در بخشی از حکم مسئولیت برادر بسیجی رجبعلی پذیره که با امضاء سرتیپ دوم پاسدار بابایی فرمانده سپاه کربلا استان ابلاغ شده آمده است . امید است بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش  هرچه بیشتر و حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج  اقشار را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی بکارگیری نماید و در جهت پویایی بسیج گام های موثری بردارید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها