آخرین اخبار :
کد خبر : 3366 سه شنبه 30 مرداد 1397 سیاست
به مناسبت هفته دولت و روز ملّی کارمند

از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان محمودآباد تجلیل خواهد شد.

محمد محتاطی مدیرروابط عمومی فرمانداری محمودآباد از برگزاری هشتمین آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان محمودآباد در روز یکشنبه 4 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر محمودآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ، محمد محتاطی مدیرروابط عمومی فرمانداری محمودآباد از برگزاری هشتمین آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان محمودآباد  در روز یکشنبه 4 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر محمودآباد خبر داد. 

 وی گفت: سنت نیک و حسنه ای را از زمان واگذاری مسئولیت روابط عمومی فرمانداری  به حقیر در شهرستان پایه گذاری نموده ایم که تکریم و قدرشناسی از زحمات یکساله کارمندان ادارات و ایجاد رقابت در بین پرسنل و همچنین معرفی الگوهای موفق از جمله اهداف برگزاری این آیین می باشد.

وی افزود : این مراسم با مشارکت کلیه ادارات و سازمانها و دانشگاهها و بانکهای عامل شهرستان محمودآباد برگزار میگردد و از زحمات ۵۰ کارمند نمونه همچنین از خدمات و تلاشهای ۳ مدیر نمونه شهرستان نیز تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.

محمد محتاطی ملاک انتخاب‌ها را بر اساس شایستگی و عملکرد مثبت کارمندان در دستگاه‌های خود و رضایت‌مندی مسئول آن دستگاه ارزیابی کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع ، گزارش دهی به هنگام، رعایت انضباط کاری، در نظر گرفتن سلسله مراتب اداری و پیشبرد اهداف سازمان از ملاکهای گزینش و انتخاب و کارمندان نمونه دانست و گفت: برگزاری آیین تجلیل از کارمندان انگیزه را در بین دیگر کارکنان مجموعه ادارات و نهادهای شهرستان ایجاد می‌کند تا خود را به این ملاک‌ها نزدیک تر نمایند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها