آخرین اخبار :
کد خبر : 4261 شنبه 3 شهريور 1397 سیاست
استاندار مازندران در جمع نماز گزاران جمعه ساری خبر داد

هزینه 10 هزار میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساختهای مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات دولت در پنج سال اخیر گفت: دولت تدبیر و امید در 5 سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها در مازندران هزینه کرده است . ‎

محمد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای امام خمینی (ره) ساری از صرف ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها از سوی دولت در پنج سال اخیر در استان خبر داد و گفت: همچنین ۱۷۰ میلیارد تومان در دو ماه گذشته برای اشتغال مردم پرداخت شده است.
وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای واقعی مدیریت جهادی و انقلابی یاد کرد و گفت: این شهیدان اسوه اخلاق بودند و نشان دادند می توان ساده زیست و پاسخگو در عرصه مدیریت بود.
مقام عالی دولت در استان میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان را بیش از ۶.۵ میلیون تن اعلام کرد و با اشاره به صادرات چهار برابری مرکبات طی سال قبل در استان گفت: باید از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره گیریم.
اسلامی بازارهای همسایه را فرصت خوبی برای محصولات استان دانست و از تشکیل کمیته مرکبات در استان خبر داد.
استاندار مازندران با اشاره به تبلیغات و هجمه های دشمنان برای از بین بردن باورها و ارزشها در نزد مردم افزود: امروز به پشتوانه خودباوری و ایمان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای دارای ظرفیت های وسیعی است.
وی با تاکید براینکه امروز به همدلی و هوشیاری نیازمند هستیم تصریح کرد: مقابل تهاجم دشمن نباید تدافعی عمل کنیم زیرا دشمن در تلاش است تا ذهن مردم و باور جوانان را تخریب کند.
وی توسعه کارآفرینی و مشاغل خرد را راه اصلی کاهش بیکاری در استان اعلام کرد و گفت از سرمایه گذاری در بخشهای مختلف حمایت می کنیم و احداث نیروگاه پیشرفته در نوشهر و شهرک صنعتی ساری در کمترین زمان بیانگر عزم جدی ما برای کارگشایی در حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی است .
استاندار مازندران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت از افتتاح 545 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 4192 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در مازندران خبر داد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها