آخرین اخبار :
کد خبر : 4268 یکشنبه 4 شهريور 1397 اقتصاد
با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران

11 طرح و پروژه در آمل افتتاح شد

11طرح عمرانی، تولیدی وخدماتی در دومین روز از هفته بزرگداشت دولت با حضور استاندار مازندران در شهرستان آمل افتتاح شد. ‎

کارخانه شالیکوبی در روستای سالارمحله، بهسازی و آسفالت راه روستایی روستای هندوکلا، سردخانه 6 هزار تنی در روستای اجبارکلا، طرح هادی روستای شهنه کلا، مرکز پرورش 400 راسی گوسفند و بهسازی و آسفالت راه روستای وسطی کلا به چنگمیان از مهم ترین این طرح ها بوده است.
همچنین با حضور استاندار مازندران طرح پرورش ماهی سردآبی در روستای نوده هرازپی و پارک محله معلم در بلوار امیرمنفرد نیاکی هم از دیگر طرح هایی بود که افتتاح شد.
برای اجرای این طرح ها بیش از 52 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شد.
استاندار مازندران در آیین افتتاح این طرح ها گفت که دولت در دو ماه گذشته برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف بیش از 170 میلیارد تومان در قالب تسهیلات ویژه پرداخت کرده است.
محمد اسلامی افزود: اختصاص حدود 10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات ملی در پنج سال گذشته از دولت تدبیر و امید برای توسعه زیر ساخت های استان، نشان از توجه ویژه و رویکرد جدی دولت برای توسعه همه جانبه این خطه شمال کشور دارد.
وی با بیان اینکه باید در زمینه تکمیل چرخه تولید، بسته بندی و نیز صادرات به صورت کامل و با لحاظ قرار دادن استانداردها و نیاز مشتریان در بازارهای منطقه گام برداشت، گفت: هم اکنون میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان بیش از 6.5 میلیون تن است که باید با توجه به این ظرفیت مهم کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره بگیریم.
همزمان با گرامیداشت هفته دولت 164 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال درشهرستان آمل افتتاح که ساکنان بیش از 223 روستا و خانوار شهری و ساکنان 44 روستای شهرستان از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها