آخرین اخبار :
کد خبر : 4274 دوشنبه 5 شهريور 1397 سیاست
در دومین روز از هفته دولت، صورت گرفت:

افتتاح پل گلوگاه به دامغان با اعتبار 4 میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار

با حضور احمد حسین زادگان، معاون استاندار، در دومین روز از هفته دولت؛ پل گلوگاه به دامغان با اعتبار ی بالغ بر 4 میلیارد تومان افتتاح شد. ‎

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در دومین روز از هفته دولت پل گلوگاه به دامغان با اعتبار 4 میلیارد تومان افتتاح شد.

احمد حسین زادگان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه آئین افتتاحیه پل گلوگاه به دامغان، اظهار کرد: اختلاف سلیقه امری بدیهی و پذیرفتنی است اما نباید اختلاف جهت داشته باشیم تا در سایه همگرایی و وحدت بتوانیم به اهداف مشترک برای پیشرفت و توسعه کشور دست یابیم. 

وی افزود: اختلاف سلیقه ها نباید زمینه ساز ناامیدی در جامعه شود تا دشمن به هدف خود یعنی سیاه نمایی بر علیه نظام و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت دست نیابد؛ شاید برخی به اشتباه فکر کنند که شکاف میان مردم و دولت است درحالی که دولت یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بوده و اگر میان مردم و دولت شکاف ایجاد شود در حقیقت میان مردم و نظام فاصله به وجود می آید.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم هر رویداد و اقدام موثری که صورت می گیرد با شیوه درست و اثربخش اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند که با وجود همه تحریم ها و موانعی که وجود دارد ، اقدامات مطلوبی نیز در کشور صورت پذیرفته است و مسئولان در حال تلاش برای حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: اعتباراتی که برای پروژه های مختلف در سطح کشور هزینه می شود در واقع از جیب خود ملت است و امیدواریم که اثر این اقدامات رضایتمندی بیشتر مردم باشد برخلاف آنچه که برخی رسانه ها به دنبال آن هستند تا با استفاده از تحولات اقتصادی اخیر؛ نارضایتی های اجتماعی ایجاد کنند به همین دلیل رسانه های داخلی باید به درستی کار خود را انجام دهند.

حسین زادگان، اظهار کرد: انتظار داریم که وفاق و همدلی میان دستگاه های دولتی، شهرداری ها، شرکت ها و بخش های خصوصی بیش از پیش تقویت شود که قطعا اثرات مطلوب و ثمربخش آن به مردم و بدنه جامعه باز می گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها