آخرین اخبار :
کد خبر : 4290 چهارشنبه 7 شهريور 1397 سیاست
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود

حسین زادگان که در ششمین روز از هفته دولت در همایش غدیر ولایت و شهدای دولت سخن می گفت، یادآور شد: بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به «در کنار هم بودن» داریم و مشکلات مختلف با در کنار مردم‌ بودن و با عنصر امید در طول انقلاب اسلامی حل شد. ‎

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه کوتاهی‌ها، عدم ثبات در بازار، وضعیت اشتغال و شرایط سخت اقتصادی، مردم را آزار می‌دهد، گفت: در هیچ کجای دنیا مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود.

احمد حسین‌زادگان در همایش «غدیر ولایت و شهدای دولت» که با حضور ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه در مسجد امام‌زاده عبدالحق(ع) برگزار شد با تبریک عید غدیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که با مدیریت جهادی و ساده‌زیستی در یاد‌ها باقی ماندند به وضعیت سخت فعالیت کارکنان دولت در زمان کنونی با مشکلات مختلف به دلیل توطئه دشمنان اشاره و اظهار کرد: بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به «در کنار هم بودن» داریم و مشکلات مختلف با در کنار مردم‌ بودن و با عنصر امید در طول انقلاب اسلامی حل شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با عنصر امید و پشتوانه مردم، بزرگ‌ترین انقلاب را در جزیره امن و با ثبات‌ترین کشور منطقه به بیان کارشناسان انجام داد، افزود: با عنصر بزرگ امید در دوره‌های مختلف به موفقیت رسیدیم و با عدم درک وضع موجود یا نادانی در داخل، عنصر امید توسط دشمنان مورد هدف قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه قوا با انتخاب مردم برای حل مشکلات تلاش می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: کوتاهی‌ها، عدم ثبات در بازار، وضعیت اشتغال و شرایط سخت اقتصادی، مردم را آزار می‌دهد؛ دولت برای اولین بار بعد از ۳ دهه از انقلاب تسهیلات با بهره ۶ و ۸ درصدی می‌دهد که تنها در اوایل انقلاب شاهد چنین تسهیلاتی بودیم؛ در هیچ کجای دنیا مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید برای رونق تولید ملی و اشتغال باید تلاش کنیم، تأکید کرد: اراده دولت بر حل مشکلات است و مقام معظم رهبری هم در شرایط سخت، همواره از دولت حمایت نمودند.

وی با اشاره به وضعیت توسعه شهرستان سوادکوه از برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرستان سوادکوه با حضور مدیران استانی و نمایندگان مجلس در ۲ هفته آینده خبر داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها