آخرین اخبار :
کد خبر : 4295 شنبه 10 شهريور 1397 اقتصاد
راه و شهرسازی

ستاد بازآفرینی شهرستان عباس آباد برگزار شد

سومین جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهرستان عباس آباد با حضور سرپرست معاونت بازآفرینی شهری ومسکن ، معاون امور عمرانی فرمانداری ،شهردار و اعضای ستاد بازآفرینی تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران مهندس ثباتی سرپرست معاونت بازآفرینی شهری ومسکن در این جلسه عنوان نمود : بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ، توانمند سازی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی می باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاهها برای تحقق این امر لازم و ضروری است .

همچنین وی در مورد آئین نامه ها ، دستوالعمل ها و مفاهیم و الزامات حوزه بازآفرینی و اقدامات مشترک دستگاههای عضو ستاد توضیحات مبسوطی ارائه و اعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادهای خود را بیان نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

مهندس مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن -عباس آباد و رامسر در این نشست ضمن خیر مقدم، درخصوص تهیه طرح و اقدامات مشترک بازآفرینی توضیحاتی را ارائه نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن -عباس آباد و رامسر با اشاره به اهمیت مقوله مشارکت های مردمی در راستای بازآفرینی شهری پایدار ، نقش آفرینی مردم و نهادهای مدنی را مهمترین رکن  در زمینه ارتقاء زندگی در محلات هدف دانست.

وی در ادامه مشارکت و تعامل دستگاههای مرتبط را مهم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت : می توان با هماهنگی و مدیریت یکپارچه در راستای رفع مشکلات محلات هدف و محقق نمودن اهداف پیشرو گام های مهمی برداشت .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها