آخرین اخبار :
کد خبر : 4296 یکشنبه 11 شهريور 1397 اقتصاد
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ،جویبار و سیمرغ خبر داد :

افتتاح ساختمان اداری بخشداری تالارپی شهرستان سیمرغ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ،جویبار و سیمرغ در ششمین روز بزرگداشت هفته دولت از افتتاح ساختمان اداری بخشداری تالارپی شهرستان سیمرغ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مونا محمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیمرغ ضمن اعلام این خبر، خاطر نشان ساخت: کلنگ این پروژه در سال ۹۴ به زمین خورد و با پیشرفت فیزیکی مناسب  در ۳۵۰ مترمربع در دوطبقه مطابق با استاندارهای روزبه اتمام رسید .

وی عنوان نمود :در حالی کلنگ‌زنی آغاز اجرای فاز دوم تعریض و بهسازی محور کیاکلا به بهنمیر امروز با حضور معاون استاندار زده شد که شاهد پیشرفت بسیار خوبی در فاز اول این پروژه بودیم.

مهندس محمدی در حاشیه اجرای این برنامه اظهار کرد: در راستای ارتقا و تقویت وضعیت شهرستان تازه تأسیس سیمرغ پروژه‌های تعریض تمامی محورهای این شهرستان در دست اجرا است.

وی افزود: فاز اول این پروژه ۵٫۶ کیلومتر مسیر بود که به‌طور کامل زیرسازی این مسیر انجام شد و بتن غلتکی سه کیلومتر از این مسیر هم انجام و حدود دو کیلومتر و ۴۰۰ متر هم آسفالت این مسیر صورت گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی قائم‌شهر ،جویبار و سیمرغ بابیان اینکه مقداری از قرارداد اول باقی‌مانده که در قرارداد دوم با پیمانکار تکمیل باقی مراحل باقی‌مانده و اجرای عملیات ۳٫۸ کیلومتر از باند برگشت باید اجرایی شود.در هنگام کلنگ‌زنی فاز دوم تعریض بهسازی محور کیاکلا به سیمرغ معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از یکی از خبرنگاران به نمایندگی درخواست کرد کلنگ این پروژه را به زمین بزند تا پیگیری‌های ویژه‌ای توسط خبرنگاران در راستای اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این پروژه صورت گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها