آخرین اخبار :
کد خبر : 4298 سه شنبه 13 شهريور 1397 اجتماعی
محمدی در گردهمایی مسئولین فناوری اطلاعات شهرداری های مازندران؛

استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در این گردهمایی با اشاره به این که استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است، گفت: دغدغه های آی تی و ضرورت بهره گیری از ظرفیت دولت الکترونیک در شهرداری ها ، از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است. ‎

گردهمایی مسئولین فناوری اطلاعات شهرداری های مازندران به منظور شتاب بخشیدن به روند استقرار دولت الکترونیک در شهرداری ها در استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد محمدی تاکامی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در این گردهمایی با اشاره به این که استقرار نظام یکپارچه فناوری اطلاعات در شهرداری های استان یک ضرورت است، گفت: دغدغه های آی تی و ضرورت بهره گیری از ظرفیت دولت الکترونیک در شهرداری ها ، از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به این که شهرداری ها متحول نخواهند شد مگر آن که نظام اداری و اجرایی خود را در حوزه آی تی متحول کنند، افزود: می خواهیم تحولی در شهرداری ها ایجاد شود و این تحول با نقش آفرینی همه جانبه مسئولین آی تی و مساعدت شهرداران و شوراهای شهر محقق می شود.

محمدی با بیان این که درآمد پایدار و سالم، رونق اشتغال، شفافیت اطلاعات و حذف سوء استفاده از اطلاعات در گرو استقرار دولت الکترونیک است، خاطرنشان ساخت: مصوبات شورا و تصمیم سازی های حوزه شهرداری ها باید در سایت شهرداری و شورا اطلاع رسانی شود و بلافاصله در دسترس عموم قرار گیرد.

وی با اشاره به این که شهروند و شهرداری الکترونیک باید تحقق یابد، گفت: با ایجاد سامانه جامع اطلاعات، مراجعات مردم به شهرداری ها کم، تبعیض ها حذف و حقوق شهروند و شهرداری حفظ می شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بر آغاز و تسریع در استقرار دولت الکترونیک در همه شهرداری ها تاکید کرد و عنوان داشت: شهر الکترونیک باید بنا شود و همه فرآیندهای شهرداری نیز باید تحت وب قرار گیرد.

در آغاز این جلسه رمدانی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران، کارشناسان مسئول حوزه آی تی در بخش های مختلف استانداری و برخی مسئولین حوزه آی تی شهرداری های استان به ارایه گزارش، برنامه ها و دستاوردهای حوزه متبوع پرداختند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها