آخرین اخبار :
کد خبر : 4332 یکشنبه 25 شهريور 1397 سیاست
استاندار، در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران؛

دشمن با جنگ روانی در پی آسیب زدن به ذهن و روان مردم است / باید واقع بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم / جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شکوه تر از هرسال برگزار می شود

مهندس اسلامی در این همایش یادآور شد: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه همدلی، هوشیاری و آگاهی و حضور حماسی ملت ایران در صحنه، با شکوه تر از هرسال برگزار می شود.

استاندار مازندران، گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه همدلی، هوشیاری و آگاهی و حضور حماسی ملت ایران در صحنه، با شکوه تر از هرسال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که امروز همه ما تکلیف مضاعفی را بردوش داریم و باید خدمت بی منت را در دستور کار خود قرار دهیم، افزود: ما وارث خون شهدا هستیم و باید با صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی را به آیندگان بسپاریم.

استاندار با بیان این که برخی چنین القا می کنند که وجود دشمن یک مساله ذهنی و خودساخته است، خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم که طرح فشار از بیرون و گسست از درون برای از هم گسستن نظام جمهوری اسلامی که از دهه 70 در دستور کار دشمن قرار داشته، هم چنان پابرجاست.

اسلامی با بیان این که استکبار جهانی سپس با طرح صلح خاورمیانه و بیان این مساله که صلح خاورمیانه از خاورمیانه بزرگ می گذرد در پی اجرای توطئه خود برآمد، گفت: آنان به این رسیدند که با اجرای این نقشه، کشورهای منطقه را تجزیه و فرمان پذیر کنند و برای اسراییل حاشیه امن ایجاد نمایند و برای تحقق این توطئه گروه های تروریستی چون داعش را سازماندهی کردند که با شکل گیری جبهه مقاومت بحمدالله از اجرای نقشه خود بازماندند.

وی با بیان این که دشمن نهایتا در تلاش برای گسترش جنگ اقتصادی و ایجاد ابرتورم و قراردادن مردم در مقابل نظام است، اظهار داشت: دشمن با جنگ روانی و عملیات فریب در پی آسیب زدن به ذهن و روان مردم است.

استاندار، افزود: امروز حفاظت از مردم و روحیه و اعتماد مردم با اقدامات کارگشایانه وظیفه اصلی همه است.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که فهرستی از اقدامات و فعالیت ها را در روستاهای استان آغاز کرده ایم، ابراز نمود: طی 3 ماه اخیر بالغ بر 167 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای تقویت و رونق تولید و اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شده است.

اسلامی بر بیان دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان از سوی مدیران تاکید کرد و یادآور شد: زمان، زمان همدلی و هم افزایی است و باید واقع بینانه و کارگشایانه در صحنه باشیم.

وی با بیان این که مساعدت، همراهی کردن، رفع موانع و کارگشایی از امور مردم، نیازمند همدلی و روحیه انقلابی است، عنوان کرد: تحریم، موریانه ای برای تخریب اعتماد مردم و حذف کانال های رسمی مبادلات برای ایجاد فساد با درانداختن مبادلات اقتصادی و تجاری به کانال های غیر رسمی است که از سوی دشمنان دنبال می شود.

استاندار با بیان این که باید همدلی، هوشیاری و آگاهی خود را در برابر توطئه های دشمنان تقویت نماییم، افزود: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه همدلی، هوشیاری و آگاهی و حضور حماسی ملت ایران، با شکوه تر از هرسال برگزار می شود.

گفتنی است، همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، حضرت آیت الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ائمه جمعه، فرمانداران، برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و مسئولین شورای هماهنگی شهرستان ها برگزار شدبرخی از حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها