آخرین اخبار :
کد خبر : 4333 یکشنبه 25 شهريور 1397 سیاست
نماینده ولی فقیه در مازندران، در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان؛

همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم / محرومیت زدایی باید اساس کارهای ما باشد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری، در این همایش، خاطرنشان کرد: امروز رسالت اصلی این است که همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم. ‎

 

نماینده ولی فقیه در استان، گفت: امروز رسالت اصلی این است که همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری، آیت الله طبرسی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که به تعبیر امام راحل؛ انقلاب اسلامی هدیه ای الهی است، افزود: امروز دشمنان دریافتند که انقلاب اسلامی چه جایگاهی در میان کشورهای اسلامی دارد، لذا با همه توان و انواع توطئه ها به میدان آمدند.

آیت الله طبرسی، یادآور شد: باید میراث دار خون شهدا باشیم و برای پاسداری از آرمان های انقلاب، جان فشانی و ایثار کنیم.

امام جمعه مرکز استان با اشاره به این که دشمنان اذعان کردند که نمی گذاریم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود، اظهار داشت: امروز رسالت اصلی این است که همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید طوری برگزار شود که دشمنان بهراسند و بدانند که مردم همواره دلبسته انقلاب و رهبری اند، افزود: همه دست اندرکاران باید کارنامه درخشان دستاوردهای انقلاب را بدرستی بیان و تبیین کنند.

رییس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، با تاکید بر این که باید به صورت ترسیمی، عینی و علمی خدمات نظام را به مردم انعکاس دهیم، خاطرنشان کرد: باید یک کار مقایسه ای تبیینی از دستاوردهای انقلاب با رژیم گذشته انجام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در چهل سالگی انقلاب باید کار فرهنگی و عمرانی توامان انجام شود، ابراز داشت: ریشه های انقلاب اسلامی، فداکاری های آن سال ها و سال های پس از پیروزی انقلاب برای نسل های نو بیان شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر این که محرومیت زدایی باید اساس کارهای ما باشد، گفت: محرومان و مستضعفان در هیچ شرایطی نباید فراموش شوند و همواره باید به مسایل آنان رسیدگی و از کار آنان گره گشایی شود.

رییس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، با بیان این که باید به مردم نزدیک تر شد و به مسایل و مشکلات آنان گوش فرا داد، افزود: باید به شبهات مردم به صورت اقناعی پاسخ داد و امید و اعتماد را در جامعه تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی، انقلابی الهی است و حضرت امام خمینی (ره) چیزی جز خدا نخواست و تنها به اراده خداوند متعال تکیه داشت، عنوان نمود: با هدایت های حکیمانه امام راحل و حضور و جانفشانی مردم، انقلاب اسلامی پیروز شد و آرمان و مکتب انقلاب با هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری در بخش مهمی از منطقه به نفوذ خود دست یافته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها