آخرین اخبار :
کد خبر : 6282 یکشنبه 8 مهر 1397 سیاست
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران

شورای راهبردی بنیاد توسعه مازندران تشکیل شد

در جلسه شورای راهبردی بنیاد توسعه مازندران با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و مهندس اسلامی استاندار مازندران محورها ، اولویت ها و سیاستهای مهم بنیاد توسعه مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت . ‎

در این جلسه آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان از ابتکار و اقدام استاندار مازندران تقدیر نمود و گفت : الحمدلله استاندار ما انگیزه بسیار خوبی دارد و مطمئنم با این روحیه و انگیزه کار به سرانجام خوبی خواهد رسید .
وی مهمترین مشکل مازندران را تفرقه ، فردگرایی و شهر گرایی دانست و گفت : جزیره ای فکر کردن بلای مازندران است .
امام جمعه مرکز استان تاکید کرد : استاندار باید با اختیار تام مسائل توسعه ای استان را دنبال کند و محورها و مسائل مطرح شده در اساسنامه بنیاد توسعه مازندران عملیاتی شود .
آیت الله طبرسی بر ضرورت اصلاحات اداری برای مشکل گشایی و خدمت بهتر به مردم تاکید کرد و گفت : همه وظیفه داریم دست مردم را بگیریم و مشکلات آنان را برطرف کنیم .
مهندس اسلامی استاندار مازندران نیز در این جلسه خواستار اهتمام انقلابی و جهادی برای نقش آفرینی بنیاد توسعه استان در فرایند توسعه پایدار استان شد و گفت : توسعه یافتگی مازندران با تلفیق ظرفیت های خصوصی و دولت امکانپذیر است و در این راستا اعتماد سازی و بهره گیری از همه ظرفیت ها یک اصل مهم و راهبردی است .
مقام عالی دولت در استان افزود : فرمان توسعه مازندران باید در بنیاد توسعه استان صادر شود و با فعالیت بنیاد توسعه ، مازندران در بستر مطمئن رشد و توسعه قرار می گیرد 
اسلامی تصریح نمود : موانع و مزاحمتها نمی تواند سد راه مدیریت استان در مسیر توسعه همه جانبه و پایدار استان شود و انتظار می رود همه دلسوزان استان در این حوزه مشارکت کنند .
قا بل ذکر است در این نشست در مورد فرایند فعالیت ، اعضای هیئت موسس و اولویت های برنامه ای بنیاد توسعه مازندران بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها