آخرین اخبار :
کد خبر : 6291 پنج شنبه 12 مهر 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

جلسه ساماندهی امور جوانان با موضوع هویت دینی و ملی

فرماندار نکا : از انرژی سرشار جوانان و خلاقیت و نوآوری آنان ، در قالب سازمانهای مردم نهاد بهره مند شد، هر جامعه ای که بتواند از این ظرفیت ها به درستی استفاده کند، مسیر توسعه و پیشرفت برای آن هموار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا، در جلسه ساماندهی امور جوانان با موضوع هویت دینی و ملی ، بیان داشت: فرهنگ ما در مقایسه با سایر کشورها حرف های زیادی برای گفتن دارد و از انرژی سرشار جوانان و خلاقیت و نوآوری آنان می توان در قالب سازمانهای مردم نهاد بهره جست.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، هویت دینی و ملی را نقطه قوتی در بین جوانان دانست و گفت: بایستی در این ستاد به دنبال راهکارهای هویت بخشی و مشارکت پذیری در حوزه جوانان باشیم.

توحیدی مقدم با اشاره بر لزوم هم اندیشی و هم افزایی ، خاطرنشان کرد: در اتاق فکر با استفاده از ظرفیت تاثیرگذار اساتید ‌، جوانان نخبه و فعال شهرستان‌، سازمان‌های مردم نهاد‌، برنامه‌ریزی برای تقویت هویت ملی و دینی در فضای مجازی، در راستا حل مسائل جوانان گام برداریم.

فرماندار نکا افزود: هر جامعه ای که بتواند از این ظرفیت ها به درستی استفاده کند مسیر توسعه و پیشرفت برای آن هموار می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها