آخرین اخبار :
کد خبر : 7 پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 سیاست
پیام شهردارساري :

پیام شهردار ساری به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان

مهدي عبوري شهردار ساري در پيامي حلول ماه مبارك رمضان ، ماه ضيافت الهي را تبريك گفت. در بخشي از اين پيام آمده است: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین توشه را برداریم

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، متن پیام به این شرح است:

 

 

"هو المتعال"

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

 

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید ‌آورده و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.

 

رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

 

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین توشه را برداریم.

 

اینجانب، فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه بندگیو عبادت، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر(ص) و ماه امیرالمومنین(ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا را به شهروندان عزیز ساروی و همکاران پرتلاشم در مجموعه مدیت شهری و شهرداری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌نمایم.

 

مهدی عبوری

شهردار ساری

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها