آخرین اخبار :
کد خبر : 7260 شنبه 14 مهر 1397 سیاست
راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از مشارکت 20/1 درصدی مهندسان در این انتخابات خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از مشارکت 20/1 درصدی مهندسان در این انتخابات خبر داد.

هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در روز جمعه 13 مهر ماه برگزار و مشارکت 1/20 حاصل شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت  ضمن اعلام پایان رای‌گیری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مازندران ، اظهار داشت: براساس آمارها از مجموع افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات 7079 نفر در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان مازندران شرکت کردند.

وی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از انتخابات 7079 نفر بودند که در مجموع میزان مشارکت مهندسان در این رویداد مهم 20/1 درصد بوده است .

مهندس بهادری یادآور شد مشارکت بالای مهندسان در انتخابات پشتوانه ی محکمی برای اعضای جدید هیات مدیره خواهد بود .

وی تصریح کرد  این انتخابات به دور از هرگونه سیاسی کاری و با مشارکت حداکثری مهندسان و در کمال آرامش و رعایت اقتدار و بی طرفی به صورت سالم و بی نقص برگزار گردید .

رئیس دستگاه نظارت ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران در برگزاری انتخابات سالم یادآور شد تلاش همکاران بنده در هیات نظارت و هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات درشان و منزلت مهندسین قابل تقدیر و ستودنی است .

گفتنی است مازندران دارای قریب به 35 هزار نفر عضو نظام مهندسی می باشد که هشتمین دوره از این انتخابات در روز جمعه 13 مهر ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در 18 حوزه انتخابیه برگزار گردید .

 

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها