آخرین اخبار :
کد خبر : 7266 دوشنبه 16 مهر 1397 علم و فناوري
دکتر حسین نازک تبار

پذیرش بیش از 700 دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز ساری

دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه از ورود بیش از 791 دانشجوی پذیرفته شده در آزمون های سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه از ورود بیش از 791 دانشجوی پذیرفته شده در آزمون های سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به این دانشگاه خبر داد.


دکتر نازک تبار ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان جدیدالورود گفت: این دانشگاه بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در سال تحصیلی جاری پذیرای حدود 722 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی و 69 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بوده است.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری بیان داشت: از این تعداد در مقطع کارشناسی، 499 دانشجو در رشته های علوم انسانی، 144دانشجو در رشته های فنی- مهندسی، 49 دانشجو در رشته های علوم پایه و 30 دانشجو در رشته های هنر و معماری پذیرفته شده اند.


همچنین وی اظهار داشت: دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم انسانی 610 دانشجو و در رشته های علوم پایه 37 دانشجو پذیرش و درحال تحصیل می باشند. 


دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور ساری اضافه کرد: دانشگاه پیام نور ساری به عنوان قطب الکترونیکی کشوری رشته های مدیریت و اقتصاد، تعداد 6305 دانشجو و 22 رشته-گرایش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش و درحال تحصیل می باشند.


وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان افزود: ثبت نام الکترونیکی این دانشجویان در روزهای سه شنبه 27 شهریور ماه تا چهارشنبه 11 مهر ماه ۹۷ انجام و ثبت نام حضوری دانشجویان نیز از روزهای شنبه 31 شهریور ماه تا 9 مهر ماه در محل آموزش دانشگاه صورت گرفت.


در پایان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز استان اشاره داشت: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل و دانشجویان جدید الورد دانشگاه پیام نور ساری بیش از 4389 دانشجو می باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها