آخرین اخبار :
کد خبر : 7270 سه شنبه 17 مهر 1397 اجتماعی
توحیدی مقدم خبرداد:

خسارت 19 میلیارد تومانی سیل در نکا

فرماندار نکا: بدنبال بارش های قابل توجه در نکا و آبگرفتگی در معابر و واحدهای مسکونی در برخی از نقاط شهرستان، بیش از ۱۹ میلیارد تومان به بخشهای مختلف، خسارت وارد شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در نکا، بیان داشت: بدنبال بارش های قابل توجه در نکا و آبگرفتگی در معابر و واحدهای مسکونی در برخی از نقاط شهرستان، بیش از ۱۹ میلیارد تومان به بخشهای مختلف، در این شهرستان خسارت وارد شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان نکا افزود: باتوجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی و اخطاریه و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران استان مازندران، به تمامی دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان برای به حداقل رسانده خسارت‌ها در روزهای جمعه و شنبه آماده‌باش داده شد و مردم همکاری خوبی داشتند، به اداره اصناف اعلام شده بود که تمامی مالکان صنفی در دو روز اعلام‌شده مراقب مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند، به همین دلیل کمترین میزان خسارت را داشتیم.

توحیدی‌مقدم با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی نداشتم و خسارت‌های مالی نیز در حداقل قرار داشت، تصریح کرد: ۶۰۷ واحد از ابنیه اماکن ، منازل و صنوف مختلف و زیر ساخت های شهرستان شامل راه ، آب ، برق ،گاز،دچار خسارت شدند.

فرماندار نکا از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری، آب، برق، گاز و مخابرات ،نیروهای امنیتی و انتظامی، راهور و هلال احمر با هدف به حداقل رساندن خسارتها درسطح شهرستان بصورت آماده باش حضور داشتند قدردانی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها