آخرین اخبار :
کد خبر : 7275 پنج شنبه 19 مهر 1397 اجتماعی
مدیرکل راه و شهرسازی استان در جریان بازدید از مناطق سیل زده غرب استان عنوان نمود:

2000 ميليارد ريال خسارت به راههاي ارتباطي غرب مازندران وارد شده است.

مديركل راه و شهرسازي استان مازندران گفت: براساس برآورده كارشناسان در پي جاري شدن سيل و ايجاد خسارات جدي به راههاي ارتباطي غرب اين استان ، بيش از 2000 ميليارد ريال خسارت به جسم راه و ابنیه فنی وارد شده است.

به گزارش اداره  ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس عبداله بهادری ضمن بيان اين مطلب عنوان نمود: پس از وقوع سيل در غرب استان بلافاصله همکاران پرتلاش اداره کل راه و شهرسازی  و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ديگر دستگاه هاي امدادي با بسيج همه نیروها و بکارگیری همه امكانات در منطقه مستقر شدند و اقدامات بهنگامي درخصوص بازگشايي راهها و كمك به آسيب ديدگان انجام دادند.

مديركل راه و شهرسازي استان در خصوص محور منطقه سه هزار تنکابن تصريح نمود: در پي جاري شدن سيل پل قدیمی روستای
صادق آباد منطقه سه هزار تنکابن تخریب شده که با تلاش همکاران جهت تسریع در کار برای تردد وسایل نقلیه پل باکسی در حال اجرا می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود : همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بازدید از منطقه و برآورد نهایی خسارت وارده در اثر سیل به راههای ارتباطی و ابنیه فنی می باشند .

مهندس بهادری افزود : پل ماشالک در کمربندی نوشهر که یک باند آن در اثر سیل تخریب شده است توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمک و تلاش سایر دستگاهها در حال آماده سازی برای تردد در باند شمالی می باشد. که انشاء اله بزودی تردد ایمن برقرار میگردد.

وی افزود : با بسیج همه نیروها و بکارگیری همه امکانات در حال بازگشایی محورها و تلاش برای برقراری وضعیت مطلوب در منطقه هستیم.   

بازدید از پل غریب و پل شیرود و پل گلیج بازدید از منطقه همت آباد ( جاده بین شیرود – رامسر ) پل تخریب شده روستای صادق آباد منطقه سه هزارتنکابن و مناطق سیل زده تنکابن ، عباس آباد ، نوشهر و رامسر از جمله مناطقی بودند که مورد بازدید مدیر کل راه و شهرسازی و هئیت همراه قرار گرفت .

گفتني است جاري شدن سيل در هفته گذشته خسارات جدي به راههاي ارتباطي غرب استان از جمله شهرهاي رامسر ،  تنكابن ، عباس آباد و شهرستان نوشهر وارد نمود.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها