آخرین اخبار :
کد خبر : 7280 شنبه 21 مهر 1397 سیاست
همزمان با عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کشور

کناره گیری مصطفی سوادکوهی از همه مسئولیتهای سیاسی استان مازندران

مصطفی سوادکوهی دبیر حزب اعتماد ملی و دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رئیس خانه احزاب استان مازندران با صدور پیامی از همه مسئولیتهای سیاسی استان مازندران استعفا کرد .

همزمان با عضویت در
شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کشور

     کناره گیری مصطفی سوادکوهی 
از همه مسئولیتهای سیاسی استان مازندران

 

مصطفی سوادکوهی  دبیر حزب اعتماد ملی و دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رئیس خانه احزاب استان مازندران با صدور پیامی از همه مسئولیتهای سیاسی استان مازندران استعفا کرد .


متن استعفای سوادکوهی به این شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم 

 اعضای محترم شورای مرکزی خانه احزاب استان مازندران 

 دبیران محترم احزاب و تشکل های سیاسی استان مازندران ( اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل )

 اعضای محترم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران 

دبیران محترم احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان مازندران 

 اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان مازندران

سلام علیکم 

احتراما به استحضار می رساند ؛ 
افتخار خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و ملت  شریف ایران و مردم نجیب استان مازندران ، نعمت بزرگی است که ضمن قدر شناسی ، شکر آن را بر خود فرض می دانم و معتقدم عرصه فعالیت های حزبی که دربر گیرنده همه ساحت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است ، به همان اندازه که حساس و خطیر می باشد ، وسیع و پر دامنه نیز هست و لذا فعالیت و مداومت در آن ، شیوه سربازی می طلبد . اینجانب که از بدو تاسیس خانه احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و حزب اعتمادملی عهده دار مسئولیت آنها شده ام ، پیوسته سعی نمودم فارغ از نام ها و عنوان ها خدمت کنم و اینچنین بود که همواره مشمول عنایت همراهان و همکاران بوده و هستم . نظر به اینکه در انتخابات کنگره سراسری حزب اعتمادملی و با رای و نظر اعضای ارزشمند حزب در سراسر کشور  به عضویت شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کشور انتخاب شده ام  و با توجه به افزایش حوزه عملکرد و ازدیاد مشغله ها و با اعتقاد به ضرورت گردش نخبگان در همه عرصه ها بویژه در حوزه فعالیت های سیاسی استان مازندران ، بدینوسیله از ریاست خانه احزاب استان مازندران  و دبیری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیری حزب اعتماد ملی استان مازندران استعفا می نمایم  و انشاءالله طی روزهای آتی و با انجام انتخابات مختلف ، افراد جایگزین انتخاب خواهند شد . بدیهی است این کناره گیری صرفا از مسئولیت های یاد شده می باشد و فعالیت های بنده به عنوان عضو کوچکی از تشکلهای بزرگ یاد شده کما فی السابق ادامه خواهد یافت . در این مجال وظیفه  خود می دانم از همه عزیزانی که در ادوار مختلف برای تصدی مسئولیت های فوق به اینجانب اعتماد نمودند و رای شان را بنام این برادر کوچکشان نوشتند سپاسگزاری نمایم . پر واضح است که همه فعالیت هایم در چارچوب سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و خواهد بود و همواره برای اعتلای نظام و پیشرفت کشور عزیزم قدم برداشته و برخواهم داشت . در خاتمه با فرازی از سخنان حکیمانه شهید عالیقدر دکتر مصطفی چمران از محضر شریف یکایک هم استانی های عزیز و همکاران ارجمندم مرخص میشوم :

«آنان که به من بدی کردند ، مرا هوشیار نمودند . آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند ، آنان که به من بی اعتنایی کردند ، صبر و تحمل را به من آموختند . آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا و دوستی آموختند . پس خدایا به همه آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند ، خیر و نیکی دنیا  و آخرت عطا فرما »


برادر شما : مصطفی سوادکوهی

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها