آخرین اخبار :
کد خبر : 7288 دوشنبه 23 مهر 1397 دولت و ادارات
به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی قائمشهر، سوادکوه و جویبار صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راهها و مدیر راههای روستایی با دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راهها و مدیر راههای روستایی با دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه ،  سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. 
دکتر ادیانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه راههای اصلی ، فرعی و روستایی و سایر بخش ها خواستار توجه و اهتمام بیشتر و همچنین تسریع در روند اجرایی فعالیت ها و پروژه های در حال انجام شدند .

مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات در حال انجام در حوزه قائمشهر، سوادکوه و جویبار از دکتر ادیانی به جهت پیگیری ویژه  توجه خاص به حوزه راه و شهرسازی و تلاش برای تامین  اعتبارات مناسب برای پیشبرد فعالیت ها قدردانی نمودند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی گردید. 

پروژه تعریض محور لاریم – بهنمیر، تقاطع سه راهی لاریم ، احداث تقاطع در کمربندی  شمالی ، احداث سیکا پل محور کیاکلا به جویبار و بهنمیر ،بهسازی محور شیرگاه به بابل ، محور خطیرکوه به سمنان ، جاده جوارم به سد لفور ( بورخانی) ، بهسازی و آسفالت راه روستایی کارمزد به اسپرز و در حوزه راه روستایی ،الند ، چرات ، خرج و ورپی ، شورکچال ،قوزک رودبار ، تمر ، رجه به بایکلا،تنگه آذری و راه روستایی لله بند – دراسله ازجمله پروژه هایی بودند که درخصوص آنها بحث ، بررسی  و اتخاذ تصمیم شد.

گفتنی است : از 10500 كيلومتر راههای اصلی و فرعی و روستايي موجود در مازندران ، مقدار 280 كيلومتر در شهرستان جویبار و مقدار 790 کیلومتر در شهرستان سوادکوه، مقدار 430 كيلومتر در شهرستان قائمشهر واقع شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها