آخرین اخبار :
کد خبر : 8272 شنبه 28 مهر 1397 سیاست
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت تعامل دولت و رسانه ها برای عبور از مشکلات کشور

احمد حسین زادگان که در اجلاس سراسری خانه مطبوعات و رسانه های کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برگزار شد، سخن می گفت، یادآور شد: تعامل دولت و رسانه ها و خبرنگاران برای عبور از مشکلات فعلی کشور ضروری است. ‎

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تعامل دولت و رسانه ها و خبرنگاران برای عبور از مشکلات فعلی کشور را ضروری دانست. 

احمد حسین زادگان در اجلاس سراسری خانه مطبوعات و رسانه های کشور در ساری با بیان اینکه توجه به مشکلات صنفی خبرنگاران و رسانه ها یکی از دغدغه های همیشگی دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: امیدواریم در این کارگاه ها بخشی از مشکلات و موانع رسانه ها و خبرنگاران مرتفع شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه رسانه ها به جای احزاب و جناح های سیاسی نیز در تعاملات نقش ایفا می کنند، تصریح کرد: مطبوعات و رسانه ها با دلسوزی و با تلاش شبانه روزی اقدام به تهیه و پخش خبر می‌کنند تا مردم از رویدادهای روز با خبر شده و به عنوان چشمان تیزبین جامعه بر کار برگزیدگان مردم و مسئولان نظارت می نمایند.

وی سلامت فکری جامعه را نیازمند تلاش فعالان عرصه مطبوعات و رسانه ها دانست و گفت: توسعه و پیشرفت در گرو تعامل دولت ، رسانه و خبرنگار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه وضعیت مطبوعات با توجه به شرایط اقتصادی خوب نیست، گفت: باشرایط خاص کنونی که کشور مورد هجمه کشورهای معاند است از رسانه ها خواستار همکاری بیشتر با دولت هستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها