آخرین اخبار :
کد خبر : 9277 دوشنبه 14 آبان 1397 سیاست
سرپرست استانداری مازندران، در جلسه شورای معادن استان؛

ساماندهی رودخانه ها یکی از اولویت های استان است

احمد حسین زادگان، سرپرست استانداری در این جلسه که به منظور تصمیم سازی در خصوص ساماندهی بستر و حریم رودخانه های استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: موضوع ساماندهی رودخانه ها یکی از اولویت های استان برای پیشگیری از خسارات ناشی از باران هایی مشابه باران اخیر در مازندران است. ‎

جلسه شورای معادن به منظور تصمیم سازی در خصوص ساماندهی بستر و حریم رودخانه های استان به ریاست سرپرست استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در این جلسه، عنوان داشت: باید با اقدامات مستمر و هماهنگ، آثار تخریب ناشی از سیل اخیر را از ذهن مردم زدود و با انجام اقدامات لازم نسبت به ایمن سازی محل سکونت و عبور و مرور مردم در این مناطق با جدیت و سرعت اهتمام نمود.

سرپرست استانداری مازندران با اشاره به این که مازندران دارای 7000 کیلومتر رودخانه است، بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با حوادث طبیعی در این راستا تاکید کرد و گفت: موضوع ساماندهی رودخانه ها یکی از اولویت های استان برای پیشگیری از خسارات ناشی از باران هایی مشابه باران اخیر در مازندران است.

حسین زادگان بر شناسایی مناطق بحران خیز رودخانه های خسارت دیده در سیل اخیر در غرب استان تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه های متولی با جدیت، ساماندهی و ایمن سازی رودخانه های آسیب دیده را به منظور ایمن سازی محل سکونت مردم و پیشگیری از بروز احتمالی سیل و سیلاب در آینده پیگیری نمایند.

در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و برخی مدیران عضو این شورا برگزار شد، اعضا به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند و با حضور سرپرست استانداری مازندران، تصمیمات لازم در جهت شتاب بخشی به روند ساماندهی رودخانه های آسیب دیده از سیل اخیر در غرب استان اتخاذ شد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها