آخرین اخبار :
کد خبر : 9291 شنبه 26 آبان 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

نشست هم اندیشی اعضای نظام صنفی کشاورزان با فرماندار نکا

فرماندار نکا: نظام صنفی بازوی توانمند برای حمایت از کشاورزان است، با باوری كه در دولت تدبیر و امید به ایجاد نهادهای مدنی وجود دارد، بستر روشنی برای نظام صنفی و پیشرفت آن وجود دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا، در نشست هم اندیشی اعضای نظام صنفی کشاورزان بیان داشت: نظام صنفی بازوی توانمند برای حمایت از کشاورزان است که می تواند در حل مشکلات بهره برداران بخش کشاورزان نقش موثری داشته باشد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: این نظام در واقع به عنوان رابط بخش خصوصی و دولتی در راستای حل مشکل کشاورزان می باشد، دولت تدبیر و امید برای رونق، بخش کشاورزی، تولید داخلی، حل مشکلات و رفع کمبودهای این بخش اقداماتی انجام داد ، با باوری كه در دولت به ایجاد نهادهای مدنی وجود دارد بستر روشنی برای استقرار نظام صنفی و پیشرفت آن وجود دارد .

توحیدی مقدم با اشاره به جشنواره های بومی و محلی افزود: بخش کشاورزی تجلیگاه اقتصاد مقاومتی است و کشاورزان در تامین امنیت اقتصاد ملی، تولید و ایجاد اشتغال نقش محوری دارند، برگزاری جشنواره های بومی و محلی، تمشک و هلو شلیل در راستای هویت بخشی به روستاها می باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها