آخرین اخبار :
کد خبر : 9307 چهارشنبه 30 آبان 1397 سیاست
راه و شهرسازی

ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان ساری برگزار شد

ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان ساری با حضور فرماندار ، رئیس هماهنگی ستادهای بازآفرینی استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مهندس رضایی فرماندار ساری ضمن اشاره به سیاست های ستاد  بازآفرینی و برنامه اجرایی اقدام مشترک افزود :

بیش از 640 هکتار بافت فرسوده مصوب شهر ساری و همچنین محلات مصوب سکونتگاه های غیر رسمی وجود دارد.

در ادامه  مهندس  داداشی رئیس هماهنگی ستادهای بازآفرینی استان  گزارشی از  پروژه های اجرایی اقدام مشترک شهرساری ارائه نمود ودر این راستا  محله غفاری به عنوان محله اولویت یک این شهر به تصویب اعضا رسید.

رئیس هماهنگی ستادهای بازآفرینی استان ضمن  تاکید بر برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ،توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین  اهداف   ستاد های  بازآفرینی شهری  پایدار عنوان نمود.

مهندس داداشی یادآور شد مقدمات جذب اعتبار 7پروژه تعریف شده در شهر ساری،  از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام و زمینه عقد تفاهم نامه های مشترک با ادارات همکار فراهم شده است.

وی  در ادامه  در ارتباط با سیاست های دولت در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار 7 پروژه تعریف شده در شهر ساری مطالبی رابیان و ابراز امیدواری نمود که با پیگیری های بعمل آمده انشااله شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف شهر ساری و سایر شهرهای استان  باشیم.

گفتنی است در پایان جلسه سایر اعضای حاضر در این نشست نظرات خود رابیان و تصمیماتی اتخاذ گردید.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها