آخرین اخبار :
کد خبر : 9327 سه شنبه 13 آذر 1397 اجتماعی
توحیدی مقدم فرماندار نکا:

تقویت شبکه و تامین آب شرب پایدار برای همه نقاط شهر نکا

فرماندار نکا: مخزن 2000 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهری، برای تقویت شبکه و تامین آب ساکنین نقاط مرتفع شهر و حومه با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا، بمنظور بررسی نحوه ی اجرایی توسعه شبکه آبرسانی به شهروندان و کنترل مسائل پدافندی ، از تاسیسات و عملیات اجرایی توسعه شبکه آبرسانی و مخزن 2000 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهری، بازدید کردند.

فرماندار نکا، در بازدید با اشاره به فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف آب، بیان داشت: ذخیره و توزیع مناسب آب شرب، و کاهش ریسک در توزیع و تامین آب شرب کیفی و پایدار از جمله مهمترین مزایای احداث مخزن ذخیره زمینی می باشد.

توحیدی مقدم با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل آبفای استان، افزود: با افزایش تعداد مشترکین و گرمای هوا، برخی نقاط شهر ، با افت فشار آب مواجه گشته ، لذا مخزن 2000 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهری، برای تقویت و تامین آب ساکنین نقاط مرتفع شهر و حومه با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجراست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها