آخرین اخبار :
کد خبر : 9328 دوشنبه 12 آذر 1397 اجتماعی
رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خبرداد:

اقدامات انجام شده در راستای احیا و بهسازی محلات هدف آمل

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از احداث خانه محله در منطقه امت آباد که از سکونت گاه های غیررسمی شهر آمل محسوب می شود با اعتباری بالغ بر 5900 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال اتمام ، خبر داد.

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مهندس رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ضمن اعلام این خبر افزود  : مرکز بهداشت امت آباد با اعتباری بالغ بر 5400 میلیون ریال  در زمینی به مساحت 400 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 20% در حال انجام می باشد و جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین منطقه امت آباد از محلات هدف آمل در نظر گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد : پروژه پارک معلولین آمل اولین مرکز فرهنگی ویژه معلولین عزیز می باشد که با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی و توانبخشی در جهت خدمت به معلولین در نظر گرفته شده است و با اعتبار 6050 میلیون ریال در زمینی به مساحت 775 متر مربع در حال ساخت می باشد.

وی در ادامه از دیگر اقدامات انجام شده در راستای احیای بافت ناکارآمد شهری در آمل از بهسازی آسفالت امت آباد طی قرارداد استانی (آمل و بابل) به مبلغ 19 میلیارد و 378 میلیون ریال با بهسازی روکش آسفالت 21000 متر مربع از سطح معابر منطقه ، بهسازی آسفالت اسپیاری  با تخصیص 212 تن قیر رایگان را نام برد .  

گفتنی است :  تسهیلات ساخت و خرید مسکن در محدوده بافت فرسوده از سال 96 تاکنون حدود 180 نفر از افراد واجد شرایط جهت استفاده از وام خرید مسکن (در قالب مسکن یکم واقع در بافت فرسوده) به بانک معرفی شده اند و حدود 300 نفر نیز با بررسی شرایط جهت دریافت وام ساخت مسکن معرفی گردیده اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها