آخرین اخبار :
کد خبر : 9338 یکشنبه 18 آذر 1397 اقتصاد
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

تلاش برای خانه دار شدن مددجویان کمیته امداد

جلسه ای با حضور مدیران راه و شهرسازی استان ، معاون بانک مسکن ، مدیر کل تعاون و رفاه ، مدیر کل کمیته امداد با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر ، ساماندهی واحدهای فاقد متقاضی در شهرهای استان و واگذاری واحدهای مذکور به مددجویان کمیته امداد به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در این جلسه عنوان کرد : دستگاههای مرتبط به گونه ای عمل نمایند  تا مشکلات مسکن مددجویان کمیته امداد از طریق واحدهای فاقد متقاضی حل شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اهداف راهبردی طرح جامع مسکن خاطرنشان ساخت : تامین مسکن امن و سالم و در توان مالی خانوارها – ارتقای کمی و کیفی تولید و عرضه مسکن و تعادل بخشی به بازار مسکن – ارتقای کیفیت زیست ، بهبود شرایط سکونتی همه جوامع و حفظ فرهنگ و هویت اسلامی و ملی و در نهایت بهبود مدیریت بخش مسکن ، ایجاد هماهنگی بین برنامه های مسکن و برنامه های توسعه شهری و روستائی سیاست های آمایشی از جمله اهدافی است که طرح جامع مسکن آنرا دنبال میکند .

همچنین در این جلسه مقرر شد طی تفاهم نامه فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد واحدهای مورد واگذاری به کمیته امداد و همچنین مبالغ مورد نیاز جهت تخصیص اعتبار به کمیته راهبردی و سازمان ملی زمین ومسکن اعلام گردد.

در این جلسه مقرر گردید اداره کل تعاون نسبت به اعلام دقیق تعداد واحدهای فاقد متقاضی شرکت های تعاونی مسکن مهر اقدام تا مدد جویان کمیته امداد از واحدهای مربوط نیز بهره مند  شوند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها